Dodano 2016-11-22
Konkurs „e-Commerce Polska awards 2016”
Supermarket online Frisco.pl zwyciężył w kategorii „Przełamanie nieufności” podczas tegorocznej edycji konkursu „eCommerce Polska awards 2016”, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Otrzymał także wyróżnienia w kategoriach: „Pomysł promocyjny roku” oraz „Innowacja roku”. To efekt wprowadzenia odważnej strategii komunikacyjnej, dzięki której wzmocniono świadomość marki wśród konsumentów, a w porównaniu do pierwszego półrocza 2015 roku liczba nowych klientów wzrosła o prawie 60%.
Konkurs „e-Commerce Polska awards” przyznaje nagrody najlepszym graczom na rynku e-handlu, którzy podążając za oczekiwaniami konsumentów nieustannie pracują nad ulepszaniem swoich platform. Działania Frisco.pl we wszystkich obszarach wpływających na doświadczenie konsumenckie oraz spersonalizowana komunikacja z klientem zostały docenione przez jury konkursu, czego wynikiem są nominacje w aż trzech kategoriach. Za „Przełamanie nieufności” supermarket online otrzymał główną nagrodę, na co wpływa miały: wygoda zakupów, jakość oferowanej usługi oraz gwarancje świeżości, najniższej ceny i niezawodności. W pozostałych dwóch kategoriach „Pomysł promocyjny roku” i „Innowacja roku” Frisco.pl zdobyło wyróżnienia.
– Cieszymy się, że nasza strategia, konsekwentnie egzekwowana we wszystkich działaniach komunikacyjnych i marketingowych, zaczyna przynosić realne rezultaty. Zauważamy to na podstawie wyników sprzedaży i rosnącego zaufania klientów do zakupów spożywczych online, gdyż w ciągu roku liczba nowo pozyskanych klientów zwiększyła się o 59%. Bardzo istotne są dla nas także nagrody przyznawane przez ekspertów z branży e-commerce – mówi Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.
Efektem wprowadzenia charakterystycznej koncepcji komunikacyjnej i zmiany wizerunku są nie tylko nagrody branżowe, ale przede wszystkim wzrost świadomości marki wśród klientów oraz rosnące zaufanie do zakupów spożywczych w Internecie. Częstotliwość zakupów w pierwszej połowie 2016 roku wzrosła o 13% w porównaniu do analogicznego okresu z 2015 roku, natomiast liczba nowych klientów w okresie czerwiec – sierpień urosła aż o 137% w stosunku do wyników sprzed roku.