Frisco przedstawia produkty w określonej kolejności (pozycjonuje produkty).
Domyślną opcją pozycjonowania jest przedstawienie produktów w oparciu o dotychczasowe zachowania użytkownika na stronie, jego poprzednie wyszukiwania, czy dokonywane przez niego zakupy.
Frisco umożliwia użytkownikowi indywidualne dostosowanie wyników wyszukiwania z wykorzystaniem dedykowanego przycisku „sortuj” według poniższych kategorii:
- najpopularniejsze – w ramach tej opcji w pierwszej kolejności wyświetlamy produkty najczęściej kupowane.
- najtańsze – w ramach tej opcji w pierwszej kolejności wyświetlimy produkty z najniższą, aktualnie obowiązującą, ceną.
-najdroższe - w ramach tej opcji w pierwszej kolejności wyświetlimy produkty z najwyższą, aktualnie obowiązującą, ceną.
-najtańsze za kg/litr – w ramach tej opcji w pierwszej kolejności wyświetlimy produkty z najniższą, aktualnie obowiązującą, ceną za kilogram lub litr produktu.
-najdroższa za kg/litr - w ramach tej opcji w pierwszej kolejności wyświetlimy produkty z najwyższą, aktualnie obowiązującą, ceną za kilogram lub litr produktu.
W przypadku każdej z powyższych opcji sortowania, jako pierwsze wyniki mogą być wyświetlane oferty sponsorowane lub oferty promocyjne. Płatne wyróżnione oferty mogą również pojawić się w wśród dalszych wyników wyszukiwania. Oferty takie są wyróżnione poprzez oznaczenie etykietą "Produkt polecany" oraz/lub kolorem zielonym.
Dodatkowo możliwe jest również dostosowanie wyników wyszukiwania produktów z wykorzystaniem filtrowania produktów na podstawie poniższych kryteriów:
- typ produktu
- cena
- marka
Każde z powyższych kryteriów może być indywidualnie dookreślone przez użytkownika. Po wyborze kryteriów wyszukiwania Frisco wyświetli produkty zgodne ze wskazaniami użytkownika jako pierwsze pokazując produkty, które bazują na dotychczasowych zachowaniach użytkownika na stronie, jego poprzednich wyszukiwaniach, czy dokonywanych przez niego zakupach.