Regulamin promocji konsumenckiej „Druga kawa wraca v3” (zwany dalej „Regulaminem”)
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa zasady urządzania i warunki udziału w akcji promocyjnej prowadzonej pod nazwą „Druga kawa wraca v3”, zwanej dalej "Promocją". Promocja prowadzona jest wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Organizatorem Promocji, zwanym w dalszej części niniejszego Regulaminu „Organizatorem”, jest ADVALUE Sp. z o.o., 00-032 Warszawa, ul. Przeskok 2, Sad Rejonowy dla m. st. Warszawy W Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Nr KRS: 0000315469, NIP: 525-24-38-359, Regon 141528832, Kapitał zakładowy: 50 000,00 PLN. Promocja jest przeprowadzana przez Organizatora na zlecenie TCHIBO WARSZAWA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Dziekońskiego 3 (00-728 Warszawa), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, której dokumentacja jest przechowywana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000019739, NIP: 5210124030, kapitał zakładowy: 51.231.000,00 złotych. Promocja organizowana jest w celu promocji wśród konsumentów produktów marki Tchibo.
3. W ramach Promocji Uczestnikowi (w rozumieniu pkt 13 Regulaminu), z tytułu zakupu 2 (dwóch) dowolnie wybranych Produktów Promocyjnych (w rozumieniu pkt 8 Regulaminu), z zastrzeżeniem, iż należy dokonać zakupu dwóch dowolnie wybranych Produktów Promocyjnych na jednym dowodzie zakupu, przy spełnieniu pozostałych warunków opisanych niniejszym Regulaminem, przysługuje:
a) wypłata środków pieniężnych w kwocie odpowiadającej kwocie faktycznie zapłaconej przez Uczestnika za zakup jednego Produktu Promocyjnego (zwanej dalej „Zwrotem”) aż do wyczerpania łącznej puli Zwrotów, o której mowa w pkt 5 poniżej,
b) Kod rabatowy, o którym mowa w pkt 11 Regulaminu (dalej „Kod Rabatowy”).
4. Promocja trwa od 22.08.2022 r. do 11.09.2022 r. (dalej „Okres trwania Promocji”). Zgłoszenia Uczestników do Promocji (tj. Zgłoszenia do Zwrotów, o których mowa w pkt 18 Regulaminu jak i Zgłoszenia do Kodu rabatowego, o których mowa w pkt 20 Regulaminu, dalej łącznie zwanymi „Zgłoszeniem” lub „Zgłoszeniem do Promocji”) przyjmowane są od 22.08.2022 r. od godz. 00:00 do 11.09.2022 r. do godz. 23:59 lub w przypadku Zgłoszeń do Zwrotów do wyczerpania łącznej puli Zwrotów, o której mowa w pkt 5 poniżej.
5. Łączna wartość puli Zwrotów wynosi 147 000 (słownie: sto czterdzieści siedem tysięcy) złotych. Zwroty są realizowane w kolejności zgłoszeń aż do wyczerpania puli Zwrotów. Organizator niezwłocznie powiadomi o ewentualnym wyczerpaniu puli Zwrotów na stronie internetowej Promocji - www.kawawraca.pl (dalej „Strona internetowa Promocji”). Maksymalna przewidziana wartość Zwrotów na dobę wynosi 7 000 (słownie: siedem tysięcy złotych), z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w zdaniu następnym. Zwroty niewykorzystane w danej dobie przechodzą na kolejną. Organizator na bieżąco będzie informował Uczestników (w rozumieniu pkt 13 Regulaminu) o pozostałej do wykorzystania wartości Zwrotów w danej dobie na stronie internetowej Promocji. Jeśli maksymalna przewidziana wartość Zwrotów na dobę zostanie wykorzystana w danej dobie, w trakcie tej doby nie będzie można już dokonywać Zgłoszeń do Zwrotów (w rozumieniu pkt 18 Regulaminu), o czym Organizator poinformuje na Stronie internetowej Promocji, natomiast będzie można ich dokonywać w kolejnej dobie, aż do wykorzystania maksymalnej przewidzianej wartości Zwrotów w kolejnej dobie. W takim przypadku możliwe będzie jednak dokonanie Zgłoszenia do Kodu rabatowego przy spełnieniu pozostałych warunków opisanych niniejszym Regulaminem.
6. Pula Kodów rabatowych jest nieograniczona. Kody rabatowy wydawane są w kolejności zgłoszeń.
7. W Promocji biorą udział Produkty Promocyjne, o których mowa w pkt 8 poniżej, zakupione
w Okresie trwania Promocji, tj. od dnia 22.08.2022 r. do dnia 11.09.2022 r. w punkcie sprzedaży detalicznej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej prowadzących sprzedaż produktów spożywczych stacjonarnie lub przez sieć Internet (dalej „Punkt sprzedaży”). Za dzień zakupu uważa się dzień oznaczony jako data sprzedaży na dowodzie zakupu Produktów Promocyjnych.
8. Promocja dotyczy wybranych produktów marki Tchibo:
a) Exclusive
b) Barista
c) Espresso Milano Style
d) Espresso Sicilia Style
e) Caffè Crema Intense
f) Gusto Tradizionale
z wyłączeniem kaw w kapsułkach i zestawów kaw dostępnych i zakupionych w Punktach sprzedaży, zwanych dalej "Produktami Promocyjnymi". Zakup nie może być dokonany w maszynach vendingowych lub w innych miejscach czy urządzeniach, w których nie jest możliwe uzyskanie dowodu zakupu w postaci paragonu fiskalnego, rachunku lub faktury VAT wystawionej na osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej.
9. Strona internetowa Promocji znajduje się pod adresem www.kawawraca.pl.
10. Zwrot dokonywany jest w kwocie odpowiadającej kwocie faktycznie zapłaconej przez Uczestnika za zakup jednego Produktu Promocyjnego, przy czym należy dokonać zakupu dwóch dowolnie wybranych Produktów Promocyjnych na jednym dowodzie zakupu. Zwrot dokonywany jest przez Organizatora na wskazane przez Uczestnika konto bankowe na podstawie prawidłowo wypełnionego przez Uczestnika formularza zgłoszeniowego na Stronie internetowej Promocji zgodnie z pkt 18 Regulaminu. Zwrot dokonywany jest w wysokości kwoty (po uwzględnieniu otrzymanych rabatów) widniejącej na przekazanym przez Uczestnika zdjęciu lub skanie oryginału dowodu zakupu za jeden wybrany Produkt Promocyjny, nie większej jednak niż 100,00 zł brutto (słownie: sto złotych), z zastrzeżeniem, iż w przypadku gdy na dowodzie zakupu widnieją różne Produkty Promocyjne, to Zwrot dokonywany jest za tańszy z Produktów Promocyjnych.
11. W Promocji Kodem rabatowym jest kod zniżkowy o wartości -15% do wykorzystania w sklepach stacjonarnych Tchibo (wymienionych w Załączniku nr 1 do Regulaminu) lub w sklepie internetowym Tchibo.pl, ważny w okresie od dnia 29.08.2022 r. do dnia 30.09.2022 r. Kod rabatowy może być wykorzystany przy zakupie wszystkich nieprzecenionych artykułów użytkowych z kolekcji dostępnych w sprzedaży w sklepach stacjonarnych Tchibo i w sklepie internetowym Tchibo.pl. Kodu rabatowego nie można wykorzystać przy zakupie przecenionych artykułów użytkowych, kaw, kapsułek, produktów dostępnych w barach kawowych, ekspresów oraz akcesoriów kawowych dostępnych w sprzedaży w sklepach stacjonarnych Tchibo i w sklepie internetowym Tchibo.pl.
Kod rabatowy nie łączy się z innymi promocjami. Kod rabatowy wydawany jest przez Organizatora poprzez wysłanie wiadomości SMS zwierającej Kod rabatowy na wskazany przez Uczestnika numer telefonu na podstawie prawidłowo wypełnionego przez Uczestnika formularza zgłoszeniowego.
12. Bez względu na liczbę dokonanych zakupów Produktów Promocyjnych w Okresie trwania Promocji, przy spełnieniu warunków opisanych niniejszym Regulaminem jeden Uczestnik (gospodarstwo domowe w rozumieniu pkt 24) może w całym okresie trwania Promocji:
a) dokonać po 1 (słownie: jednym) Zgłoszeniu do Zwrotu w każdym tygodniu kalendarzowym Okresy trwania Promocji i otrzymać 1 (słownie: jeden) Zwrot w każdym tygodniu kalendarzowym Okresu trwania Promocji czyli łącznie w całym Okresie trwania Promocji dokonać 3 (słownie: trzech) Zgłoszeń do Zwrotu i otrzymać 3 (słownie: trzy) Zwroty,
b) dokonać dowolnej ilości Zgłoszeń do Kodu rabatowego w całym Okresie trwania Promocji i otrzymać dowolną ilość Kodów rabatowych w całym Okresie trwania Promocji .
Przy czym jeden dowód zakupu Produktu Promocyjnego uprawnia do dokonania wyłącznie jednego Zgłoszenia do Zwrotu a także od jednego Zgłoszenia do Kodu rabatowego.
WARUNKI UCZESTNICTWA
13. Z zastrzeżeniem pkt 15 w Promocji może wziąć udział każda osoba fizyczna, pełnoletnia, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupu Produktu Promocyjnego w Punkcie sprzedaży jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, posiadająca adres korespondencyjny na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadająca konto bankowe prowadzone przez bank prowadzący działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zwana dalej „Uczestnikiem”.
14. Osoba zgłaszająca udział w Promocji musi dokonać zakupu Produktu Promocyjnego i posiadać oryginał dowodu zakupu Produktów Promocyjnych.
15. W Promocji nie mogą uczestniczyć pracownicy Organizatora oraz TCHIBO WARSZAWA sp. z o.o., Tchibo Coffee Service Polska sp. z o.o. oraz „Tchibo Manufacturing” sp. z o.o., a także członkowie najbliższej rodziny tych osób tj. wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie. Pracownikiem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest zarówno osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, jak i osoba współpracująca na podstawie umowy cywilnoprawnej (w szczególności na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia).
16. Uczestnik przystępując do Promocji powinien zapoznać się z treścią Regulaminu. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad.
SZCZEGÓŁOWE ZASADY PROMOCJI
17. W celu wzięcia udziału w Promocji Uczestnik musi spełnić łącznie następujące warunki:
a) dokonać zakupu 2 (dwóch) dowolnie wybranych Produktów Promocyjnych na jednym dowodzie zakupu w Punkcie sprzedaży w Okresie trwania Promocji, zgodnie z pkt 5 niniejszego Regulaminu,
b) zachować oryginał dowodu zakupu Produktów Promocyjnych (w przypadku, gdy dowód zakupu potwierdza dokonanie zakupu więcej niż dwóch Produktów Promocyjnych, Uczestnik jest uprawniony do dokonania wyłącznie jednego Zgłoszenia do Zwrotu i jednego Zgłoszenia do Kodu rabatowego),
c) dokonać prawidłowego zgłoszenia do Promocji na Stronie internetowej Promocji (poprzez odpowiedni formularz zgłoszeniowy do Promocji) w Okresie trwania Promocji, tj. od 22.08.2022 r. od godz. 00:00 do 11.09.2022 r. do godz. 23:59 r., zgodnie z warunkami wskazanymi w pkt 18 niniejszego Regulaminu (w przypadku Zgłoszenia do Zwrotu), przy czym w Okresie trwania Promocji Uczestnik może dokonać 1 (słownie: jednego) Zgłoszenia do Zwrotu w każdym tygodniu kalendarzowym Okresu trwania Promocji (zgodnie z pkt 18 poniżej) lub zgodnie z warunkami wskazanymi w pkt 20 niniejszego Regulaminu (w przypadku Zgłoszenia do Kodu rabatowego).
18. Prawidłowe zgłoszenie do otrzymania Zwrotu (dalej „Zgłoszenie do Zwrotu”) powinno zawierać łącznie następujące elementy i informacje:
a) zdjęcie lub skan oryginału dowodu zakupu dwóch dowolnie wybranych Produktów Promocyjnych dokonanego w Okresie trwania Promocji w Punkcie sprzedaży (paragon fiskalny, rachunek lub faktura VAT wystawiona na osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej) zawierający: numer dowodu zakupu, datę zakupu, nazwę i NIP podmiotu prowadzącego Punkt sprzedaży oraz cenę i nazwę Produktu Promocyjnego (dalej „Dowód zakupu”). Plik z Dowodem zakupu nie powinien przekraczać wielkości 3 MB i powinien mieć format jpg lub png.
b) imię i nazwisko Uczestnika,
c) numer telefonu komórkowego Uczestnika, w sieci Orange, Plus, Play, T-Mobile. Po wpisaniu do formularza zgłoszeniowego numeru telefonu komórkowego przez Uczestnika system Organizatora prześle na tenże numer telefonu PIN, który Uczestnik powinien przepisać do formularza zgłoszeniowego. Podanie numeru PIN służy weryfikacji poprawności numeru telefonu komórkowego Uczestnika,
d) numer rachunku bankowego Uczestnika prowadzonego przez bank prowadzący działalność na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, na który ma zostać dokonany Zwrot,
e) numer dowodu zakupu Produktów Promocyjnych. Przy czym taki numer znajduje się najczęściej z prawej strony paragonu, na linii daty dokonania zakupu,
f) datę dokonania zakupu Produktów Promocyjnych,
g) kwotę zakupu Produktów Promocyjnych odpowiadającą kwocie faktycznie zapłaconej przez Uczestnika (po uwzględnieniu otrzymanych rabatów), wynikającą z Dowodu zakupu, wskazanego jako ten, za który ma być dokonany Zwrot,
h) numer NIP podmiotu prowadzącego sklep, w którym dokonano zakupu Produktów Promocyjnych,
i) akceptację Regulaminu Promocji, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zgłoszeniowym.
19. W momencie zarejestrowania Zgłoszenia do Zwrotu przez system Organizatora (wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego, o którym mowa w pkt 18 powyżej poprzez Stronę internetową Promocji), Uczestnik dokonujący Zgłoszenia do Zwrotu otrzyma komunikat potwierdzający rejestrację Zgłoszenia do Zwrotu poprzez wyświetlenie informacji na Stronie internetowej Promocji (taki komunikat może zostać zachowany przez Uczestnika, jako print screen ekranu). Po zweryfikowaniu przez Organizatora poprawności Zgłoszenia do Zwrotu wraz z weryfikacją adresu IP, o której mowa w pkt 27 poniżej, Organizator wyśle Uczestnikowi wiadomość SMS na numer telefonu podany w Zgłoszeniu do Zwrotu z potwierdzeniem przyjęcia Zgłoszenia do Zwrotu. Weryfikacja Zgłoszenia do Zwrotu nastąpi do 10 dni roboczych od momentu prawidłowego zarejestrowania Zgłoszenia do Zwrotu przez Uczestnika na Stronie internetowej Promocji.
20. Prawidłowe zgłoszenie do otrzymania Kodu rabatowego (dalej „Zgłoszenie do Kodu rabatowego”) powinno zawierać łącznie następujące elementy i informacje:
a) zdjęcie lub skan oryginału Dowodu zakupu dwóch dowolnie wybranych Produktów Promocyjnych dokonanego w Okresie trwania Promocji w Punkcie sprzedaży (paragon fiskalny, rachunek lub faktura VAT wystawiona na osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej) zawierający: numer dowodu zakupu, datę zakupu, nazwę i NIP podmiotu prowadzącego Punkt sprzedaży oraz cenę i nazwę Produktu Promocyjnego. Plik z Dowodem zakupu nie powinien przekraczać wielkości 3 MB i powinien mieć format jpg lub png.
b) imię i nazwisko Uczestnika,
c) numer telefonu komórkowego Uczestnika, w sieci Orange, Plus, Play, T-Mobile, na który zostanie przesłana wiadomość SMS zawierająca Kod rabatowy. Dodatkowo po wpisaniu do formularza zgłoszeniowego numeru telefonu komórkowego przez Uczestnika system Organizatora prześle na tenże numer telefonu PIN, który Uczestnik powinien przepisać do formularza zgłoszeniowego. Podanie numeru PIN służy weryfikacji poprawności numeru telefonu komórkowego Uczestnika,
d) numer dowodu zakupu Produktów Promocyjnych, przy czym taki numer znajduje się najczęściej z prawej strony paragonu, na linii daty dokonania zakupu,
e) datę dokonania zakupu Produktów Promocyjnych,
f) numer NIP podmiotu prowadzącego sklep, w którym dokonano zakupu Produktów Promocyjnych,
g) akceptację Regulaminu Promocji, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zgłoszeniowym.
21. W momencie zarejestrowania Zgłoszenia do Kodu rabatowego przez system Organizatora (wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego, o którym mowa w pkt 20 powyżej, poprzez Stronę internetową Promocji), Uczestnik dokonujący Zgłoszenia do Kodu rabatowego otrzyma komunikat potwierdzający rejestrację Zgłoszenia do Kodu rabatowego poprzez wyświetlenie informacji na Stronie internetowej Promocji (taki komunikat może zostać zachowany przez Uczestnika, jako print screen ekranu). Po zweryfikowaniu przez Organizatora poprawności Zgłoszenia do Zwrotu wraz z weryfikacją adresu IP, o której mowa w pkt 27 poniżej, Organizator wyśle Uczestnikowi wiadomość SMS na numer telefonu podany w Zgłoszeniu do Kodu rabatowego z potwierdzeniem przyjęcia Zgłoszenia do Kodu rabatowego. Weryfikacja Zgłoszenia do Kodu rabatowego nastąpi do 10 dni roboczych od momentu prawidłowego zarejestrowania Zgłoszenia do Kodu rabatowego przez Uczestnika na Stronie internetowej Promocji.
22. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że Organizator nie zapewnia możliwości zmiany danych Zgłoszenia wprowadzonych przez Uczestnika po zarejestrowaniu Zgłoszenia przez system Organizatora.
23. Nie będą rozpatrywane Zgłoszenia niezawierające wszystkich wymaganych danych i elementów opisanych w pkt 18 w przypadku Zgłoszenia do Zwrotu, a w przypadku Zgłoszenia do Kodu rabatowego elementów opisanych w pkt 20 , a także zawierające dane nieprawdziwe i wysłane po terminie wskazanym w pkt 17.
24. Jedna osoba oraz jedno gospodarstwo domowe (przez termin „gospodarstwo domowe” Organizator rozumie ten sam numer rachunku bankowego) może w ramach Promocji, przy spełnieniu warunków opisanych niniejszym Regulaminem :
a) dokonać po 1 (słownie: jednym) Zgłoszeniu do Zwrotu w każdym tygodniu kalendarzowym Okresu trwania Promocji i otrzymać 1 (słownie: jeden) Zwrot w każdym tygodniu kalendarzowym Okresu trwania Promocji czyli łącznie w całym Okresie trwania Promocji dokonać 3 (słownie: trzech) Zgłoszeń do Zwrotu i otrzymać 3 (słownie: trzy) Zwroty,
b) dokonać dowolnej ilości Zgłoszeń do Kodu rabatowego w całym Okresie trwania Promocji i otrzymać dowolna ilość Kodów rabatowych w całym Okresie trwania Promocji.
W przypadku przesłania więcej niż jednego Zgłoszenia do Zwrotu tygodniowo od jednej osoby lub jednego gospodarstwa domowego, rozpatrywane będzie tylko pierwsze dostarczone do Organizatora Zgłoszenie do Zwrotu (liczy się data wpływu Zgłoszenia do Zwrotu). Dotyczy to również sytuacji, w której jeden Uczestnik, będzie dokonywać Zgłoszeń podając różne dane i zakwalifikuje się do więcej niż jednego Zwrotu w każdym tygodniu kalendarzowym Okresu trwania Promocji. W takiej sytuacji, po weryfikacji danych osobowych Uczestników, dany Uczestnik otrzyma tylko 1 (słownie: jeden) Zwrot w każdym tygodniu kalendarzowym Okresu trwania Promocji i maksymalnie 3 (słownie: trzy) Zwroty w Okresie trwania Promocji. Jeden Dowód Zakupu Produktu Promocyjnego uprawnia do dokonania wyłącznie jednego Zgłoszenia do Zwrotu a także od jednego Zgłoszenia do Kodu rabatowego (przy założeniu, że spełnia wymogi do zgłoszenia udziału w Promocji).
25. Dowód Zakupu, który potwierdza zakup więcej niż 2 (dwóch) Produktów Promocyjnych, uprawnia do dokonania 1 (jednego) Zgłoszenia do Zwrotu a także jednego Zgłoszenia do Kodu rabatowego w Promocji.
26. Zabrania się stosowania oprogramowania, którego celem jest automatyczne dokonywanie Zgłoszeń. Z jednego adresu IP nie można dokonywać więcej niż 10 (słownie: dziesięć) Zgłoszeń dziennie. Organizator zastrzega sobie prawo do ograniczenia dostępu do Strony internetowej Promocji dla jednego numeru IP, jeżeli z danego adresu IP dokonywanych jest więcej niż 10 (słownie: dziesięć) Zgłoszeń dziennie.
27. Zgłoszenia osób niespełniających kryteriów uczestnictwa w Promocji nie będą brane pod uwagę. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czy Uczestnik spełnia warunki określone w niniejszym Regulaminie. W tym celu Organizator może zażądać od Uczestnika przesłania na adres Organizatora oryginału Dowodu zakupu Produktów. Stwierdzenie przez Organizatora, że Dowód zakupu nie spełnia warunków określonych w Regulaminie lub odmowa przesłania przez Uczestnika oryginału Dowodów zakupu (w ramach postępowania weryfikacyjnego) stanowi podstawę wykluczenia danego Uczestnika z Promocji, usunięcia Zgłoszenia Uczestnika, którego dotyczy dana weryfikacja i nieprzyznania mu prawa odpowiednio do Zwrotu lub Kodu rabatowego na tej podstawie. Również informacja otrzymana z Punktu sprzedaży, którego nazwa znajduje się na Dowodzie zakupu, iż wskazany Dowód zakupu nie został wystawiony przez ten Punkt sprzedaży, jest podstawą wykluczenia danego Uczestnika z Promocji, usunięcia Zgłoszenia, którego dotyczy taka informacja, i nie przyznania Uczestnikowi prawa odpowiednio do Zwrotu lub Kodu rabatowego na tej podstawie.
28. W celu uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości potwierdza się, że przyznanie Zwrotu, nie oznacza przyznania przez Organizatora, że Produkt Promocyjny posiada jakiekolwiek wady fizyczne, jest niezgodny z umową ani nie oznacza uznania jakichkolwiek roszczeń Uczestnika dotyczących wad fizycznych towaru w rozumieniu Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U.2020 poz. 1740 j.t. z późn. zm.) lub Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 j.t. z późn. zm.) lub jakichkolwiek innych roszczeń związanych z Produktem Promocyjnym, co wynika przede wszystkim stąd, że Organizator nie jest sprzedawcą Produktów Promocyjnych.
29. Dowód zakupu potwierdza dokonanie zakupu Produktu Promocyjnego, jeżeli spełnia następujące warunki:
a) dowód zakupu jest oryginalny, tzn. został wystawiony przez podmiot faktycznie prowadzący sprzedaż Produktów Promocyjnych w punkcie handlowym lub prowadzący taką sprzedaż na odległość, którego nazwa i adres znajdują się na dowodzie zakupu i nie zawiera oznak jego sfałszowania;
b) dowód zakupu nie jest uszkodzony, przecięty, ucięty, naderwany, jak też nie stanowi połączenia dwóch lub więcej różnych dowodów zakupu;
c) w wykazie zakupionych produktów na Dowodzie zakupu jest słowo pozwalające stwierdzić, iż zakup dotyczył dwóch z Produktów Promocyjnych, bądź też na Dowodzie zakupu widnieje adnotacja przedstawiciela Punktu sprzedaży pozwalająca stwierdzić, iż Dowód zakupu dotyczy zakupy dwóch Produktów Promocyjnych (zgodnie z pkt 31 poniżej).
30. W przypadku, gdy z treści Dowodu zakupu nie wynika, iż Uczestnik dokonał zakupu dwóch Produktów Promocyjnych, na Dowodzie zakupu powinna znaleźć się adnotacja dokonana przez przedstawiciela podmiotu prowadzącego Punkt sprzedaży potwierdzająca fakt dokonania zakupu Produktów Promocyjnych. Adnotacja winna być opatrzona również pieczątką tego Punktu sprzedaży i podpisem osoby dokonującej adnotacji.
31. W przypadku stwierdzenia naruszenia przez Uczestnika Regulaminu Promocji (np. wpływania przez Uczestnika na wynik Promocji w sposób niezgodny z Regulaminem) lub przepisów prawa, Organizator ma prawo usunąć Zgłoszenie takiej osoby lub wykluczyć danego Uczestnika z Promocji, przy czym takie usunięcie lub wykluczenie następuje z jednoczesnym pozbawieniem Uczestnika prawa do otrzymania odpowiednio Zwrotu lub Kodu rabatowego.
32. Za dokonanie zakupu dwóch dowolnie wybranych Produktów Promocyjnych, przy spełnieniu pozostałych warunków opisanych niniejszym Regulaminem, Uczestnikowi przysługuje wyłącznie 1 (słownie: jeden) Zwrot w wysokości ceny brutto Produktu Promocyjnego (po uwzględnieniu otrzymanych rabatów) wynikającej z dowodu zakupu zgłoszonego przez Uczestnika, jednak nie wyższej, niż maksymalna kwota Zwrotu w wysokości 100,00 zł brutto (słownie: stu złotych 00/100). W przypadku, gdy jeden dowód zakupu promocyjnego potwierdza dokonanie zakupu więcej niż dwóch Produktów Promocyjnych, Organizator dokona Zwrotu za jeden, tańszy z zakupionych Produktów Promocyjnych w wysokości ceny brutto tego Produktu Promocyjnego (po uwzględnieniu otrzymanych rabatów) wynikającej z dowodu zakupu promocyjnego, jednak nie wyższej niż maksymalna kwota Zwrotu w wysokości 100,00 zł brutto (słownie: stu złotych 00/100).
33. Zwrot w wysokości przysługującej Uczestnikowi dokonany zostanie poprzez przelew na rachunek bankowy Uczestnika podany w Zgłoszeniu do Zwrotu, w terminie do 60 dni roboczych od daty dokonania danego Zgłoszenia do Zwrotu z zastrzeżeniem, że w przypadku dodatkowej weryfikacji takiego Zgłoszenia, Organizator zastrzega sobie prawo (pod warunkiem spełnienia przez Uczestnika wymagań przewidzianych w Regulaminie dla otrzymania Zwrotu) do dokonania Zwrotu Uczestnikowi w terminie do 80 dni roboczych od daty dokonania danego Zgłoszenia do Zwrotu.
34. Kod rabatowy wydany zostanie poprzez wysłanie wiadomości SMS zwierającej kod rabatowy na wskazany przez Uczestnika numer telefonu podany w Zgłoszeniu do Kodu rabatowego w terminie do 10 dni roboczych od daty dokonania danego Zgłoszenia do Kodu rabatowego z zastrzeżeniem, że w przypadku dodatkowej weryfikacji takiego Zgłoszenia, Organizator zastrzega sobie prawo (pod warunkiem spełnienia przez Uczestnika wymagań przewidzianych w Regulaminie dla otrzymania Kodu rabatowego do wydania Kodu rabatowego Uczestnikowi w terminie do 12 dni roboczych od daty dokonania danego Zgłoszenia do Nagrody gwarantowanej.
35. Zwroty, a także Kody rabatowe w niniejszej Promocji, podlegają zwolnieniu od podatku dochodowego od osób fizycznych.
36. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność odbioru Zwrotu lub Kodu rabatowego z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Uczestnika. W szczególności Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika błędnych danych bankowych lub kontaktowych czy numeru telefonu. Jeżeli z tego powodu kontakt z Uczestnikiem lub wykonanie przelewu lub wysłanie wiadomości SMS nie będzie możliwe, Organizator nie odpowiada za brak odpowiednio Zwrotu na rzecz Uczestnika czy dostarczenia wiadomości SMS z Kodem rabatowym na rzecz Uczestnika.
37. Zakup Produktów Promocyjnych nie uprawnia do udziału w Promocji, w tym do uzyskania Zwrotu lub Kody rabatowego, jeśli Uczestnik wykona w odniesieniu do któregokolwiek z nabytych Produktów Promocyjnych prawo odstąpienia, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, bądź skorzysta z uprawnienia do odstąpienia przyznanego dobrowolnie przez sprzedawcę (nie dotyczy to skorzystania z uprawnienia związanego z wadą Produktu Promocyjnego lub z niewykonaniem bądź nienależytym wykonaniem zobowiązania z umowy sprzedaży przez sprzedawcę Produktu Promocyjnego). W przypadku wykrycia przez Organizatora naruszenia przez Uczestnika postanowienia zdania poprzedzającego ma zastosowanie postanowienie pkt 32 powyżej. Niniejsze postanowienie nie ma zastosowania do sytuacji, gdy Uczestnik dokonał zakupu więcej niż 2 (dwóch) Produktów Promocyjnych, a prawo do odstąpienia zrealizował w stosunku tylko do części zakupionych Produktów Promocyjnych, a pozostała mu liczba Produktów Promocyjnych uprawnia go do skorzystania z Promocji (tj. co najmniej 2 (dwa) Produkty Promocyjne).
NADZÓR NAD PRAWIDŁOWOŚCIĄ PRZEPROWADZENIA PROMOCJI
38. Ciałem dokonującym weryfikacji Zgłoszeń oraz decydującym o przyznaniu Zwrotów będzie komisja powołana przez Organizatora (dalej: Komisja). Komisja rozstrzyga wszystkie wątpliwości związane z niniejszą Promocją.
39. Komisja składa się z 3 członków powołanych przez Organizatora.
40. Komisja podejmując decyzję o przyznaniu Zwrotu, a także Kodu rabatowego, weźmie pod uwagę prawidłowość Zgłoszenia oraz spełnienie pozostałych warunków uczestnictwa zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
41. Powyższe postanowienia nie wyłączają dochodzenia przez Uczestnika roszczeń w postępowaniu reklamacyjnym u Organizatora lub postępowaniu sądowym lub innym właściwym na podstawie przepisów obowiązującego prawa.
REKLAMACJE
42. Niezależnie i bez wpływu na przewidzianą przepisami powszechnie obowiązującego prawa odpowiedzialność Organizatora wobec konsumenta oraz uprawnienia przysługujące konsumentowi w zakresie zgłaszania i dochodzenia roszczeń, można zgłaszać do Organizatora wszelkie reklamacje dotyczące Promocji w czasie trwania Promocji i po jej zakończeniu, nie później jednak niż do dnia 9.11.2022 r. (decyduje data wpływu reklamacji do Organizatora).
43. Reklamacje powinny być składane w formie pisemnej na adres: Advalue Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, z dopiskiem „Reklamacja – Tchibo Kawa Wraca -3” ” lub w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres: kawawraca@advalue.pl wpisując w temacie: „Reklamacja – Tchibo Kawa Wraca – 3”. Reklamacja powinna zawierać:
a) imię, nazwisko i dokładny adres korespondencyjny (w przypadku zgłaszania reklamacji pisemnie) lub adres e-mail (w przypadku zgłaszania reklamacji w formie elektronicznej) Uczestnika oraz numer telefonu komórkowego podany w Zgłoszeniu,
b) wskazanie okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji,
c) żądanie reklamującego Uczestnika.
44. Reklamacje rozpatruje Komisja.
45. W ciągu 14 dni (licząc od dnia następującego po dniu wpłynięcia reklamacji do Organizatora) Uczestnik zostanie powiadamiany o decyzji Komisji listem poleconym lub w wiadomości e-mail, wysłanej na adres podany w pisemnej reklamacji lub na adres elektroniczny do komunikacji wskazany w reklamacji złożonej w formie wiadomości e-mail.
46. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
DANE OSOBOWE
47. Administratorem danych osobowych Uczestników w zakresie wskazanym w Regulaminie jest TCHIBO WARSZAWA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Dziekońskiego 3 (00-728 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, której dokumentacja jest przechowywana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000019739, NIP: 5210124030 (dalej: „Tchibo”). Odrębnym administratorem, w zakresie spełniania swoich praw i obowiązków związanych ze statusem organizatora, jest Organizator tj. Advalue Sp. z. o. o. ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, której dokumentacja jest przechowywana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 000315469, NIP: 5252438359 (dalej „Organizator”) Zasady przetwarzania danych przedstawione są poniżej:
a) Kontakt z Tchibo jest możliwy listownie, na podany powyżej adres siedziby Spółki lub za pośrednictwem adresu mailowego: service@tchibo.pl. Tchibo wyznaczyła inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem ochrony danych Tchibo możliwy jest pod adresem Tchibo z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” lub mailowo za pośrednictwem adresu mailowego: iod@tchibo.pl.
b) Organizator wyznaczył inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem ochrony danych Organizatora możliwy jest pod adresem Organizatora oraz e-mailowo pod adresem: odo@advalue.pl,
c) dane osobowe Uczestników przetwarzane są odrębnie przez Tchibo oraz Organizatora w celu przeprowadzenia Promocji w związku z przystąpieniem Uczestnika do Promocji i podjęcia działań w celu jej realizacji, w tym w celu weryfikacji uprawnień Uczestnika do otrzymania Zwrotu lub Kodu rabatowego, a także w celu obsługi, dochodzenia i obrony wzajemnych roszczeń oraz na potrzeby postępowania reklamacyjnego oraz w innych celach wskazanych w pkt e) poniżej.
d) Zakres danych osobowych przetwarzanych w związku z udziałem w Promocji jest następujący:
a w przypadku złożenia reklamacji dane podane w reklamacji: imię, nazwisko, adres korespondencyjny lub adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego podany w Zgłoszeniu,
e) podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
f) podanie danych osobowych przez Uczestników jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia, udziału w Promocji, otrzymania Zwrotu lub otrzymania Kodu rabatowego lub rozpatrzenia reklamacji. Niepodanie danych osobowych skutkuje brakiem, odpowiednio, możliwości uczestnictwa w Promocji, otrzymania Zwrotu lub otrzymania Kodu rabatowego lub rozpatrzenia reklamacji,
g) dane osobowe Uczestników mogą być ujawniane podmiotom współpracującym (odbiorcom), w szczególności dostawcom usług lub doradcom a także organom administracji oraz sądom w przypadkach wynikających z obowiązujących przepisów prawa,
h) dane osobowe Uczestników przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji Promocji określony w Regulaminie, a następnie przez maksymalnie 6 lat od dnia zakończenia Promocji. W przypadku postępowań prawnych dotyczących wniesionych lub prawdopodobnych roszczeń, dane osobowe będą przetwarzane do końca odnośnego postępowania.
i) Dane osobowe nie będą przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, ani nie będzie na ich podstawie dokonywane zautomatyzowane podejmowanie decyzji (w tym profilowanie).
j) W przypadkach i na warunkach określonych w RODO, Uczestnikom przysługuje:
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
48. Wszelkie informacje o Promocji będą zamieszczone na Stronie internetowej Promocji: www.kawawraca.pl. Kontakt w sprawie Promocji jest możliwy za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na www.kawawraca.pl.
49. Organizator jest uprawniony do zmiany postanowień Regulaminu z następujących ważnych przyczyn:
a) wprowadzenie zmian mających na celu uniemożliwienie udziału w Promocji w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub niniejszym Regulaminem;
b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mająca wpływa na Promocję lub treść Regulaminu;
c) wykonanie obowiązku wynikającego z obowiązujących przepisów prawa, prawomocnego orzeczenia sądu lub decyzji organu administracji;
z zastrzeżeniem jednak, iż przedmiotowa zmiana nie może naruszać praw nabytych Uczestników na podstawie wcześniejszych postanowień Regulaminu. O zamiarze zmiany Regulaminu Organizator powiadomi za pośrednictwem Strony internetowej Promocji oraz wyśle na numery telefonów Uczestników. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z dniem opublikowania na Stronie internetowej Promocji (chyba że w informacji o zmianie Regulaminu wskazano inny termin wejścia w życie).
50. Zasady przeprowadzenia Promocji określa niniejszy Regulamin.
51. Promocja nie jest grą losową, której wynik zależy od przypadku (przeprowadzenie losowania) w rozumieniu art. 2 Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U.2020 poz. 2094 j.t. z późn. zm.).
52. Regulamin podlega przepisom prawa polskiego.
53. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z chwilą rozpoczęcia Promocji.
Załącznik nr 1:
- lista Sklepów stacjonarnych
Lokalizacja |
Adres |
Białystok CH Alfa |
ul. Świętojańska 15, lok. H6/0 |
Bielsko Biała Galeria Sfera |
ul. Mostowa 5, lok. 147 |
Bydgoszcz CH Focus Park |
ul. Jagiellońska 39-47, lok nr 0.58 |
Bydgoszcz Galeria Pomorska |
ul. Fordońska 141, lok. 33 |
Bytom Agora |
pl. Kościuszki 1 |
Czeladź CH M1 |
ul. Będzińska 80, lok. S1.54 |
Designer Outlet Gdańsk |
ul. Przywidzka 8, lok. N2A+N3 |
Factory Ursus |
Plac Czerwca 1976 r. 6 |
Galeria Bronowice Kraków |
ul. Stawowa 61.lok54 |
Galeria Wileńska |
ul. Targowa 72 |
Gdańsk CH Alfa |
ul. Kołobrzeska 41, lok. 250 |
Gdańsk CH City Forum Gdańsk |
ul. Podwale Grodzkie 8, lok. B11 |
Gdańsk Galeria Bałtycka |
Al. Grunwaldzka 141, lok. nr SH.047 |
Gdynia CH Batory |
ul. 10 Lutego 11, lok. Nr K1/B/04 |
Katowice Galeria Katowicka |
ul. 3 maja 30, lok. 0_1/120 |
Katowice Silesia City Center |
ul. Chorzowska 107, lok. G19 |
KING CROS MARCELIN |
Bukowska 156, LOK. B075 |
Klif Gdynia |
Alei Zwycięstwa 256. Lok. A13A |
Korona |
Bolesława Krzywoustego 126 |
Koszalin CH Galeria EMKA |
ul. Jana Pawła II 20, lok. Nr 20 |
Kraków CH Bonarka |
ul. Kamieńskiego 11, lok. C7 |
Kraków CH Zakopianka |
ul. Zakopiańska 62, Lok. Nr B54 |
Kraków Futura Park / Factory |
ul. Prof. Różańskiego 32, |
Kraków Galeria Krakowska |
ul. Pawia 5, lok -1-90 |
Kraków M1 |
Al. Pokoju 67, lok. S1.15 |
Legnica Galeria Piastów |
ul. Najświętszej Marii Panny 9, lok. 0.15 |
Łódź CH Manufaktura |
ul. Karskiego 5, lok.HB104 |
Łódź CH Port |
ul. Pabianicka 245, lok. 061 |
Łódź Galeria Łódzka |
Al. Piłsudskiego 15/23, lok. -1-045 |
M1 Poznań |
ul. Szwajcarska 14, lokal s35 |
Olsztyn CH Aura |
Al. Piłsudskiego 16 lok. nr 2/64 |
Opole CH Karolinka |
ul.Wrocławska 156, lok. B157 |
Outlet Park Szczecin |
ul. Andrzeja Struga 42, lok. A.L. – 0580 |
Piaseczno, CH Designer Outlet Warszawa |
ul. Puławska 42E, lok. N23/N24 |
Poznań Avenida |
ul Matyi 2, lok 16 |
Poznań Galeria Pestka |
Al. Solidarności 47, lok. 0.06 |
Serenada Kraków |
Al.Gen. Bora Komorowskiego 41, lok B016 |
Słupsk CH Jantar |
ul. Szczecińska 58, lok. B051 |
Szczecin Galeria Kaskada |
Al. Niepodległości 36 lok1-380 |
Szczecin Galeria Turzyn |
Al. Bohaterów Warszawy 42, lok. nr F036 |
Toruń Plaza |
ul. Broniewskiego 90, lok. 0074 |
Warszawa CH Arkadia |
Al. Jana Pawła II 82, lok. 053 (parter) |
Warszawa CH Janki |
ul. Mszczonowska 3 |
Warszawa CH King Cross |
ul. Jubilerska 1/3, lok. 19 |
Warszawa CH Reduta |
AL. Jerozolimskie 148, lok. nr 119 |
Warszawa CH Targówek |
ul. Głębocka 15, lok. 113 |
Warszawa Galeria Mokotów |
ul. Wołoska 12, lok. 005 |
Warszawa Nowy Świat 2. |
ul. Nowy Świat 68 |
Warszawa Sadyba Best Mall |
ul. Powsińska 31 lok. 238/239 |
Warszawa Wola Park |
ul. Górczewska 124, lok. G068 |
Warszawa Złote Tarasy |
ul. Złota 59 lok. Nr 10 |
Wrocław Park Handlowy Auchan Bielany |
Ul. Francuska 6, lok. 57 Bielany Wrocławskie |
Wrocław CH Pasaż Grunwaldzki |
Pl. Grunwaldzki 22, lok. A.L - 0598 |
Wrocław Fashion Outlet |
Ul. Graniczna 2 |
Wrocław Galeria Dominikańska |
Pl. Dominikański 3, lok. 120 |
Wrocław Galeria Magnolia Park |
ul. Legnicka 60, lok. E38 |
Zielona Góra Focus Park |
ul. Wrocławska 17, lok nr.0.09 |