REGULAMIN PROMOCJI
50 za 50 zł z Coca-Cola
(dalej: Regulamin)
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Promocja będzie prowadzona pod nazwą „Magia wspólnych chwil z Coca-Cola” (zwany dalej „Promocja”).
- Organizatorem Promocji jest „Agencja Reklamowa Fortis” Sp. Jawna, z siedzibą w Warszawie przy ul. Gawińskiego 7, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, nr KRS 0000080471, NIP: 5240304216, (dalej „Organizator”).
- Promocja organizowana jest na zlecenie Coca-Cola HBC Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-092), przy ul. Żwirki i Wigury16, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, nr KRS: 0000015664, NIP: 524-21-06-963 (dalej „CCHBC”)
- Uczestnikiem Promocji może być każda pełnoletnia osoba fizyczna zamieszkała na terenie Polski, dokonująca zakupu w sklepach prowadzących sprzedaż produktów objętych Promocją na terenie Polski, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22¹ kodeksu cywilnego (zwany dalej „Uczestnikiem”).
- Promocja prowadzona będzie na stronie sklepu internetowego pl.
- Promocja zaczyna się 18.05.2022r., a kończy dnia 31.05.2022r. lub po wyczerpaniu puli kodów promocyjnych.
- Promocja obejmuje napoje Coca-Cola Original, Coca-Cola Lime, Coca-Cola Cherry, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Kinley dostępne w sklepie Frisco.pl (dalej „Produkt Promocyjny”).
- Zakup Produktów Promocyjnych przed lub po terminie od 18.05.2022r. do 31.05.2022r. nie uprawnia do wzięcia udziału w Promocji.
- W Promocji nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora, Frisco.pl oraz członkowie ich najbliższych rodzin. Przez członków najbliższej rodziny rozumie się wstępnych, rodzeństwo, małżonków oraz dzieci.
2. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROMOCJI
- Promocja przeprowadzana jest za pośrednictwem platformy zakupowej „Frisco” dostępnej pod adresem frisco.pl lub w aplikacji mobilnej „Frisco” (dalej: Frisco).
- Aby otrzymać nagrodę w Promocji Uczestnik powinien w okresie jej trwania, tj. od dnia 18 maja 2022 r. do 31 maja 2022 r., (dalej: okres trwania Promocji):
- kupić jednorazowo we Frisco.pl (tj. stwierdzone na jednym dowodzie zakupu) produktów promocyjnych za co najmniej 50 zł brutto oraz
- zaznaczyć zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną od Frisco.pl treści marketingowych. Zgodę można wyrazić w ustawieniach konta na stronie frisco.pl w zakładce „Zgody” (pierwsza zgoda na liście - pozostałe zgody mogą pozostać nieaktywne). Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
- Uczestnik, który spełni warunki, o których mowa w pkt 2, §2 Regulaminu otrzyma nagrodę w postaci kodu promocyjnego o wartości 50 zł do wykorzystania na Frisco.pl (dalej: Kod) na kolejne zakupy produktów Coca-Cola. Kod można wykorzystać przy kolejnych zakupach produktów dystrybułowanych przez Coca-Cola HBC Polska dostępnych w ofercie Frisco.pl, przy czym minimalna wartość zamówienia dla dostaw Frisco Vanem wynosi 100 zł.
- Kod zostanie przesłany do Uczestnika w terminie do 7 dni od dnia zakończenia Promocji na adres e-mail Uczestnika podany w związku z dokonywaniem zakupów we Frisco. W związku z tym Uczestnicy powinni sprawdzać skrzynki odbiorcze podanego adresu e-mail, w tym również folder „SPAM”. W przypadku, gdyby Uczestnik nie otrzymał Kodu w ww. terminie powinien skontaktować się z Organizatorem pisząc na adres promocje@fortis.pl.
- Jeden dowód zakupu uprawnia do otrzymania tylko jednego Kodu. Oznacza to, że jeśli Uczestnik zakupi jednorazowo Produktów promocyjnych, np. stanowiących ich wielokrotność – 50 zł brutto np. 100 zł brutto, 150 zł brutto, to nadal uprawniony jest do otrzymania tylko jednego Kodu. Jeden Uczestnik może skorzystać z Promocji tylko jeden raz.
3. NAGRODY I ZASADY ICH PRZYZNAWANIA
- Liczba Kodów przeznaczonych do wydania w Promocji jest ograniczona i wynosi 600 (słownie: sześćset) sztuk. W przypadku wyczerpania puli Kodów przed upływem planowanego okresu trwania Promocji, tj. przed dniem 31 maja 2022 r. Promocja ulega zakończeniu i nie jest już możliwe otrzymanie w niej Kodu. Informacja o trwającej Promocji udostępniona jest za pośrednictwem komunikatów (np. w formie banneru reklamowego) wyświetlanych na platformie Frisco. Brak ww. komunikatów na Frisco oznacza, że Promocja uległa zakończeniu.
- Kod można zrealizować w terminie do07.2022 r. wyłącznie w sklepie internetowym Frisco.pl
- Kod nie pokrywa kosztów przesyłki zamówionych produktów.
- Uczestnikowi nie przysługuje prawo zamiany nagrody na nagrodę innego rodzaju, w tym otrzymania jej ekwiwalentu pieniężnego, jak również zastrzeżenia odmiennego sposobu przekazania Kodu.
4. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- W celu prawidłowej realizacji Promocji pod nazwą „Magia wspólnych chwil z Coca-Cola” niezbędne jest przetwarzanie danych osobowych Uczestników (dalej jako „Dane Osobowe”).
- CCHBC i Organizator są współadministratorami Danych Osobowych gromadzonych celu prawidłowej realizacji Promocjau, którzy wspólnie decydują o celach i środkach ich przetwarzania. W związku z powyższym CCHBC i Organizator zawarli porozumienie o współadministrowaniu Danymi Osobowymi, w którym każdy z nich zobowiązał się dokładać wszelkich starań by przetwarzanie danych osobowych realizowane w ramach Promocjau odbywało się zgodnie z przepisami Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO”. Porozumienie określa przy tym odpowiednie zakresy odpowiedzialności CCHBC i Organizatora dotyczącej wypełniania obowiązków wynikających z RODO, a jego zasadnicza treść jest dostępna poprzez kontakt ze współadministratorami w sposób opisany w §5
- CCHBC i Organizator powołali w swoich organizacjach Inspektorów Ochrony Danych (IOD), z którymi można kontaktować się na wskazane poniżej dane kontaktowe:
- kontakt do IOD Organizatora: IOD@fortis.pl
- kontakt do IOD CCHBC: DataProtectionOffice@cchellenic.com.
- Dane Osobowe Uczestników będą przetwarzane w celach związanych z realizacją prawnie uzasadnionych interesów Organizatora i CCHBC (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO), takich jak:
- organizacja Promocji, w szczególności przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń Uczestników, ustalenie zwycięzców Promocji, wydanie nagród oraz rozpatrywanie ewentualnych reklamacji i żądań Uczestników związanych z Promocją,
- cele dowodowe na potrzeby obrony w sprawach dotyczących roszczeń związanych z Promocją, w tym roszczeń wynikających z przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Dane Osobowe zwycięzców będą także przetwarzane przez Organizatora w celu wykonania obowiązków podatkowych w zakresie potrącenia i opłacenia stosownego podatku od nagrody w Promocji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
- Dane Osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
- Organizator i CCHBC będą przetwarzać dane osobowe w zakresie niezbędnym do realizacji opisanych wyżej celów ich przetwarzania. W szczególności, w ramach zgłoszenia Promocyjnego przetwarzane będą takie dane Uczestnika, jak imię i nazwisko, e-mail, informacja o spełnieniu wymogów Promocyjnych, informacja o dacie i godzinie zgłoszenia się do udziału w Promocji. Informacje te będą gromadzone przy pomocy usługodawcy Organizatora, prowadzącego sklep Frisco.pl.
- Podanie przez Uczestników Danych Osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do wzięcia udziału w Promocji (niepodanie danych z uwagi na kwestie organizacyjne skutkuje niemożliwością wzięcia udziału w Promocji).
- Dane Osobowe mogą być ujawniane upoważnionym pracownikom Organizatora oraz usługodawcom Organizatora, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie Danych Osobowych w celu realizacji usług świadczonych Organizatorowi, w szczególności dostawcom usług IT oraz firmom świadczącym usługi doradcze lub usługi archiwizacyjne.
- W przypadku reklamacji dotyczących Promocji i żądań Uczestników związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych dostęp do Danych Osobowych mogą mieć również upoważnieni pracownicy CCHBC oraz usługodawcy tej spółki np. firmy świadczące usługi doradcze i dostarczające rozwiązania informatyczne. Ponieważ CCHBC jest spółką globalną, w ramach realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania dostęp do Danych Osobowych mogą mieć usługodawcy (spółki z tej samej grupy przedsiębiorstw lub podmioty trzecie) z kraju poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), przy czym przepisy prawne w takim kraju mogą zapewnić standard niższy niż obowiązujące w EOG. W takiej sytuacji CCHBC zapewni, że w odniesieniu do Danych Osobowych dostępnych poza EOG stosowane będą odpowiednie zabezpieczenia. Niektóre kraje poza EOG, takie jak Kanada i Szwajcaria, zostały zatwierdzone przez Komisję Europejską jako zapewniające zasadniczo równoważną ochronę z przepisami prawnymi o ochronie danych obowiązującymi w EOG i w związku z tym nie wymaga się dodatkowych zabezpieczeń prawnych. W przypadku krajów, które nie zostały zatwierdzone w taki sposób, takich jak Armenia, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Macedonia, Mołdawia, Czarnogóra, Nigeria, Rosja, Serbia, Ukraina, przekazanie Danych Osobowych nastąpi na podstawie standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską, które nakładają równoważne zobowiązania w zakresie ochrony danych bezpośrednio na odbiorcę, chyba że obowiązujące przepisy prawne dotyczące ochrony danych będą zezwalać na dokonanie przekazania bez takich formalności. W celu uzyskania dostępu do informacji o stosowanych zabezpieczeniach w przypadku transferu danych poza EOG należy złożyć zapytanie wykorzystując w tym celu dane kontaktowe wskazane w § 5 Regulaminu.
- Ponadto Dane Osobowe mogą być udostępniane operatorom pocztowym, kancelariom prawnym, a także organom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa (urzędom skarbowym, urzędom celno-skarbowym itd.).
- Dostęp do Danych Osobowych mają zawsze tylko ci odbiorcy, w przypadku których istnieje uzasadnienie takiego dostępu z uwagi na wykonywane zadania i świadczone usługi. Organizator i CCHBC dbają o to, aby ich pracownicy przechodzili odpowiednie szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych poprzez zapoznawanie ich z wewnętrznymi politykami i procedurami ochrony danych lub dedykowane Promocje szkoleniowe. Wszystkie osoby upoważnione do przetwarzania Danych Osobowych są zobowiązane do zachowania poufności danych i ich zabezpieczenia przed ujawnieniem osobom nieuprawnionym.
- Dane Osobowe Uczestników będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji Promocji i rozpatrywania ewentualnych roszczeń związanych z Promocją. W przypadku Danych Osobowych zwycięzców przetwarzanych w celu wywiązania się przez Organizatora z obowiązków wynikających z przepisów podatkowych, dane te będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa dotyczący przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej w celu udokumentowania wywiązania się ze zobowiązań publicznoprawnych. W sytuacji, gdy przetwarzanie Danych Osobowych będzie niezbędne w celach dowodowych na wypadek ewentualnych roszczeń Uczestników lub osób trzecich takie dane mogą zostać zachowane do czasu przedawnienia tych roszczeń lub prawomocnego zakończenia postępowania w danej sprawie.
- Uczestnik może skorzystać wobec Organizatora i CCHBC z następujących praw:
- a) prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych i uzyskania informacji na temat ich przetwarzania, a w przypadku, gdyby były nieprawidłowe ma prawo do żądania ich sprostowania (zgodnie z art. 15 i 16 RODO),
- prawa do żądania ograniczenia przetwarzania jego danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO (Uczestnik może żądać ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych na okres weryfikacji ich prawidłowości lub do czasu rozpatrzenia jego sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Prawo to przysługuje także w sytuacji, gdy zdaniem Uczestnika przetwarzanie jego danych jest niezgodnie z prawem, lecz nie chce on aby dane te zostały od razu usunięte lub w przypadku gdy dane są mu potrzebne dłużej niż zakładał przyjęty okres przetwarzania, z uwagi na kwestie ustalenia lub obrony roszczeń),
- prawa do żądania usunięcia danych zgodnie z art. 17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”),
- prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jego Danych Osobowych z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją, w przypadku, gdy dane są przetwarzane przez CCHBC lub Organizatora w ramach realizacji swoich prawnie uzasadnionych interesów (zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO).
- Ponadto Uczestnikom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w razie uznania, że przetwarzanie ich Danych Osobowych narusza przepisy RODO.
- CCHBC i Organizator w drodze porozumienia ustalili, iż w ramach Promocji rolę punktu kontaktowego dla Uczestników, których dotyczą Dane Osobowe pełni Organizator. W sprawach związanych z przetwarzaniem Danych Osobowych gromadzonych na potrzeby realizacji Promocji oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Organizatorem pisząc listownie na adres: ul. Jana Gawińskiego 7, 01-645 Warszawa lub kontaktując się z powołanym u Organizatora Inspektorem Ochrony Danych (kontakt do IOD: IOD@fortis.pl).
5. ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Reklamacje rozpatruje Komisja. Rozpatrzeniu podlegają reklamacje zgłoszone w formie pisemnej na adres mailowy promocje@fortis.pl lub „Agencja Reklamowa Fortis” Sp. Jawna, z siedzibą w Warszawie 01-645 przy ul. Jana Gawińskiego 7 do dnia 04.01.2022. Reklamacja musi zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika Promocji, przyczynę reklamacji wraz z jej uzasadnieniem.
- Reklamacja rozpatrzona będzie w terminie 14 dni liczonych od dnia jej otrzymania.
- Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Promocją będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W Promocji nie mogą brać udziału osoby zatrudnione (niezależnie od podstawy prawnej) przez: Organizatora, CCHBC oraz inne podmioty związane bezpośrednio z organizowaniem i przebiegiem Promocji, a także osoby pozostające z ww. osobami w związku osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub bliskiego stosunku towarzyskiego.
- W sytuacji powzięcia wątpliwości co do zgodności postępowania Uczestnika w Promocji z Regulaminem, Organizator ma prawo prowadzić postępowanie wyjaśniające. W tym celu może żądać od Uczestnika złożenia określonych oświadczeń na piśmie, podania określonych danych bądź przedłożenia określonych dokumentów niezbędnych do prawidłowego uczestnictwa w Promocji. Niespełnienie warunków wynikających z Regulaminu lub nieuzasadniona odmowa spełnienia powyższych żądań może spowodować, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, wykluczenie danego Uczestnika z Promocji z jednoczesnym wygaśnięciem prawa do nagrody.
- W każdym przypadku naruszenia postanowień Regulaminu przez Uczestnika Organizator uprawniony jest do wykluczenia go z udziału w Promocji. Organizator ma prawo do wykluczenia z udziału w Promocji Uczestników, którzy w szczególności:
- prowadzą działania sprzeczne z prawem, a w szczególności, gdy godzą swym zachowaniem w interesy osób trzecich;
- prowadzą jakiekolwiek działania, które mają na celu obejście Regulaminu lub zabezpieczeń lub zasad funkcjonowania Promocji, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego potwierdzającego ww. przypuszczenie.
- Nagrody wydawane w Promocji podlegają zwolnieniu z zapłaty podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
- Promocja nie jest grą losową, zakładem wzajemnym, grą w karty ani grą na automatach, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach losowych.
- Promocja – jako sprzedaż premiowa – realizowana jest przez Organizatora jako przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919-921 Kodeksu cywilnego. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy Kodeksu cywilnego i innych ustaw.
- Regulamin Promocji jest jawny i dostępny na platformie Frisco.
- Uczestnik przystępując do Promocji powinien zapoznać się z treścią Regulaminu. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zawartych w nim zasad jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Promocji.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu i warunków Promocji w okresie jej trwania, jeżeli jest to uzasadnione celem Promocji i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa, z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Uczestników. Przykładem powyższej zmiany Regulaminu jest zwiększenie puli nagród przewidzianych do wydania w Promocji. Wszyscy Uczestnicy zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu poprzez informację opublikowaną na platformie Frisco.