Regulamin promocji „BLACK WEEK, ROK DARMOWEJ DOSTAWY I SUPER CENY - Warszawa”
- Regulamin promocji „BLACK WEEK, ROK DARMOWEJ DOSTAWY I SUPER CENY – Warszawa”
- Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Promocji „Black Week, Rok Darmowej Dostawy i super ceny – Warszawa”.
- Promocja „Black Week, Rok Darmowej Dostawy i super ceny – Warszawa” zwana dalej „Promocją” organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez firmę Frisco S.A. z siedzibą w Warszawie, 03-840, ul. Grochowska 306/308, NIP 1132847981, Regon 145819360, BDO: 000109941 zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Warszawie; XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem w rejestrze 0000401344, zwaną dalej „Frisco” lub „Organizator”.
- Promocja będzie trwała od dnia 17.11.2021 r. od godziny 00:01 do odwołania.
- Promocja organizowana jest w Sklepie Internetowym Frisco pod adresem: frisco.pl i jego subdomenach.
-
Promocja obejmuje wszystkich użytkowników, z wyłączeniem użytkowników wskazanych w pkt. 6, którzy dokonają zakupów (tj. złożą zamówienie) w sklepie internetowym Frisco.pl, z dostawą na terenie Warszawy i okolic realizowaną poprzez Frisco Van, przy czym zakupy winny obejmować minimum jeden produkt oznaczony poniższym symbolem w okresie trwania Promocji.

- Promocja nie obejmuje:
- Klientów biznesowych, tj. zamówień składanych za pośrednictwem kont Frisco dla Biznesu;
- Klientów, których zamówienia realizowane są przez firmę kurierską DPD – promocja dotyczy wyłącznie dostaw realizowanych za pośrednictwem Frisco Vana;
- Klientów, dla których miejsce dostawy znajduje się poza Warszawą i okolicami, czyli obszarem objętym dostawami realizowanymi za pośrednictwem Frisco Vanów.
- Użytkownik, który spełni kryteria wskazane w pkt. 5 i 6 powyżej, otrzyma kod na darmową dostawę (z uwzględnieniem pkt. 8 poniżej), będący efektem spełnienia warunków określonych w pkt. 5 i 6. Kod ten zostanie dodany w ciągu 5 dni roboczych od daty dostarczenia zakupów do zakładki „Kupony Rabatowe” dostępnej w profilu Klienta.
- Skorzystanie z darmowej dostawy będzie możliwe przy każdym kolejnym zamówieniu, o wartości minimum 180 PLN, liczonym od przyznania kuponu (dodania kuponu w zakładce „Kupony Rabatowe” w profilu Klienta) przez kolejne 365 dni. Organizator uprawniony jest do tego, aby w każdym czasie zmienić warunki korzystania z kuponu w ten sposób, że skorzystanie z niego uzależnione będzie od zrealizowania zakupów o wskazanej przez Organizatora minimalnej wartości. Oznacza to, że w razie wprowadzenia takiego dodatkowego warunku Klient uprawniony będzie do darmowej dostawy wyłącznie w odniesieniu do zamówień, których wartość będzie co najmniej wartości minimalnej określonej przez Organizatora.
- Kupon na darmową dostawę będzie można wykorzystać wyłącznie przy zamówieniach na terenie Warszawy i okolic realizowanych Frisco Vanami, z wyłączeniem dostaw na ten sam dzień.
- Każdemu Klientowi przysługuje prawo jednokrotnego skorzystania z promocji (tj. otrzymuje tylko jeden kupon przypisany do konta Klienta).
- Kod promocyjny nie jest wymienialny na gotówkę.
- Uczestnik uprawniony jest do złożenia reklamacji, co do niezgodności Promocji z niniejszym Regulaminem Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres: Sklep internetowy Frisco.pl, ul. Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa z dopiskiem na kopercie „Black Week, Rok Darmowej Dostawy i super ceny 2021” lub wysłane na adres e-mail: bok@frisco.pl.
- Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi o jej rozstrzygnięciu. Pisemna reklamacja Uczestnika powinna zawierać imię i nazwisko, dokładny adres oraz podpis Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji. O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się Regulamin Serwisu oraz obowiązujące przepisy prawa. Regulamin Promocji dostępny jest na stronie internetowej www.frisco.pl.
-