Regulamin promocji
„Załóż konto w Aion Banku i odbierz voucher
o wartości 50 zł do Frisco.pl”
(dalej jako: „Regulamin”)
POSTANOWIENIA OGÓLNE i WARUNKI UCZESTNICTWA
- Organizatorem promocji pod nazwą „Załóż konto w Aion Banku i odbierz voucher o wartości 50 zł do Frisco.pl” (dalej “Promocja”) jest AION BANK Spółka Akcyjna Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie przy ul. Dobrej 40, 00-344 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000807333, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy, NIP 1080023965 (dalej “Aion Bank”), oficjalna strona internetowa: www.aion.eu/pl-pl działający w porozumieniu z Frisco S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowskiej 306/308, 03-840 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000401344, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, NIP 113284798, oficjalna strona internetowa: www.frisco.pl (dalej jako: „Partner” lub “FRISCO”).
- Promocja dostępna jest za pośrednictwem strony www.frisco.pl Partnera oraz na: https://aion.eu/pl-pl/frisco-bonus50
- Promocja obowiązuje od dnia 17 listopada 2021 r. od godziny 00:00 do dnia 5 grudnia 2021 r. do godziny 23:59 (dalej “Okres Promocji”)
- Promocja ma na celu zachęcenie użytkowników Frisco.pl do założenia konta w Aion Banku.Dlatego Uczestnikiem Promocji mogą być jedynie osoby, które wcześniej nie posiadały konta w Aion Banku.
- Uczestnik Promocji, który w okresie trwania Promocji założy poprzez aplikacją mobilną Aion Banku dowolne konto osobiste (plan “Light”, “Smart” lub “All-Inclusive) w Aion Banku z kodem “FRISCOPL” (dalej “Kod promocyjny”) będzie uprawniony do odbioru nagrody w postaci vouchera (kod) do Frisco.pl o wartości 50 PLN oraz jednorazowo darmowej dostawy podczas zamówienia realizowanego z otrzymanym kodem (dalej “Nagroda”), jeśli wszystkie warunki wymienione w punktach 5.1 - 5.2 zostaną spełnione:
5.1. Uczestnik Promocji wykona przynajmniej jedną płatność kartą płatniczą Aion Banku
najpóźniej do 10.12.2021 r.
5.2. Uczestnik Promocji nie anuluje transakcji kartą płatniczą Aion Banku.
W przypadku gdy Uczestnik Promocji założy konto z Kodem promocyjnym i wybierze plan “Smart” lub “All-inclusive” przysługiwać mu będzie dodatkowo zwolnienie z miesięcznej opłaty za Członkostwo w ramach wybranego planu w okresie 2 miesięcy przypadających bezpośrednio po zawarciu umowy (“Nagroda Dodatkowa”). Wybór planu Light nie uprawnia do Nagrody Dodatkowej. Jeśli Uczestnik Promocji wybierze plan “Smart” lub “All-Inclusive” spełnienie warunków opisanych w punktach 5.1 - 5.2 nie jest wymagane do otrzymania Nagrody Dodatkowej..
- Nagroda i Nagroda Dodatkowa łącznie nazywane są “Nagrodami”’.
- Do uczestniczenia w Promocji uprawnione są osoby fizyczne (konsumenci) będący rezydentami podatkowymi w Polsce, którzy ukończyli 18 lat (dalej Uczestnik Promocji).
- Uczestnik Promocji, aby otrzymać Nagrodę musi pobrać aplikację Aion Banku bezpośrednio ze sklepu: https://play.google.com/store lub https://www.apple.com/app-store/. Uczestnik po pobraniu aplikacji Aion Banku zobowiązany jest przejść przez zdalny proces zawarcia umowy obejmującej usługi dot. prowadzenia rachunku bankowego (“konta”), gdzie na etapie wyboru jednego z trzech dostępnych planów należy wybrać jeden plan oraz wprowadzić Kod promocyjny, a następnie spełnić wszystkie warunki opisane w punktach 5.1 - 5.2.
W ciągu maksymalnie 48 godzin roboczych, od spełnienia powyższych warunków opisanych w punktach 5.1-5.2 Uczestnik Promocji otrzyma na adres e-mail wskazany w toku procesu zawarcia umowy w aplikacji Aion Banku, Nagrodę oraz instrukcję jak odebrać Nagrodę. Nagroda będzie w postaci dedykowanego kodu (ciągu cyfr i znaków) służącego do przyznania Uczestnikowi Promocji, Nagrodę o wartości 50 zł, do wykorzystania na zakupy w ramach Frisco.pl, przy zakupach za min. 100 zł, gdzie zasady korzystania z Nagrody określa Regulamin znajdujący się pod adresem internetowym:
https://www.frisco.pl/regulamin/17-07-2021?lang=pl
Uczestnik Promocji aby odebrać nagrodę będzie zobowiązany przejść na stronę internetową www.frisco.pl lub do aplikacji Frisco. Po przejściu będzie upoważniony do zalogowania się (w przypadku posiadania wcześniej konta) lub do Zarejestrowania (w innym przypadku). W kolejnym kroku Uczestnik Promocji wybierze produkty, dodając je do koszyka. Przy wyborze sposobu płatności w sekcji „Kupony rabatowe” znajdującej się pod wyborem opcji płatności, wprowadzi swój kod rabatowy (voucher) ( i potwierdzi przyciskiem “Użyj kodu”. Wartość do zapłaty obniży się automatycznie i będzie można zakończyć proces zakupowy. Uczestnik Promocji powinien pamiętać, że voucher obowiązuje przy zakupach za minimum 100 zł. Voucher dotyczy asortymentu, którego sprzedawcą jest Frisco S.A.
- Uczestnik Promocji powinien pamiętać, że tylko wprowadzenie Kodu promocyjnego FRISCOPL na etapie zakładania konta w Aion Banku oraz spełnienie warunków wskazanych w pkt 5.1-5.2, w tym wykonanie przynajmniej jednej transakcji kartą płatniczą Aion Banku, upoważnia go do otrzymania Nagrody.
- Nagroda zostanie przekazana w ciągu 48 godzin roboczych po spełnieniu wszystkich warunków opisanych w punktach 5.1 - 5.2., Nagroda zostanie przekazana Uczestnikowi Promocji jedynie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, przy czym najpóźniej do dnia 13.12.2021 r.
- Założenie konta musi być dokonane w Okresie Promocji a warunki otrzymania Nagrody opisane w punktach 5.1 - 5.2 muszą być spełnione najpóźniej do dnia 10 grudnia 2021 roku.
- Nagroda jaką jest voucher (kod) o wartości 50 zł do Frisco.pl należy wykorzystać do 28.02.2022 do godz. 23:59.
- Uczestnik Promocji, aby otrzymać Nagrodę Dodatkową musi pobrać aplikację Aion Banku bezpośrednio ze sklepu: https://play.google.com/store lub https://www.apple.com/app-store/. Uczestnik po pobraniu aplikacji Aion Banku powinien przejść przez zdalny proces zawarcia umowy obejmującej usługi dot. prowadzenia rachunku bankowego (“konta”), gdzie na etapie wyboru jednego z trzech dostępnych planów należy wybrać plan “Smart” lub “All-Inclusive” oraz wprowadzić Kod promocyjny. Uczestnik Promocji powinien pamiętać, że tylko wprowadzenie powyższego Kodu promocyjnego na etapie zakładania konta w Aion Banku w planie “Smart” lub “All-Inclusive”, uprawnia do otrzymania Nagrody Dodatkowej.
- Treść Regulaminu jest dostępna na stronie internetowej Organizatora: https://aion.eu/pl-pl/frisco-bonus50
- Nagroda nie podlega zwrotowi.
- Nagroda nie podlega wymianie na jakikolwiek ekwiwalent, w szczególności ekwiwalent pieniężny.
- Organizator może zakończyć Promocję przed 5 grudnia 2021 lub wydłużyć termin Promocji bez podania przyczyny.
- Nagroda stanowi dla Uczestników Promocji będących osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej tzw. przychód z innych źródeł i jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U.2016.2032 t.j. z późn. zm.).
- Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne.
- Jeden Uczestnik Promocji może otrzymać tylko jedną Nagrodę i jedną Nagrodę Dodatkową w ramach niniejszej Promocji.
- Niniejsza Promocja nie łączy się innymi promocjami Aion Banku. W przypadku obowiązywania innych promocji w okresie trwania Promocji, klient ma prawo wyboru, z której promocji chce skorzystać.
- Aion Bank zastrzega sobie prawo do weryfikacji Uczestników Promocji i wstrzymania wydania Nagrody lub odmowy wydania Nagrody, w przypadku podania nieprawdziwych danych, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych przez Uczestnika Promocji.
DANE OSOBOWE.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AION SA/NV z siedzibą w Brukseli, Avenue de la Toison d'Or - Guldenvlieslaan 26/28 Bruksela, adres dla doręczeń w Polsce: Dobra 40, 00-344 Warszawa w Polsce działająca poprzez oddział Aion Bank S.A. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, pod adresem: ul. Dobra 40, 00-344 Warszawa, zwany w niniejszej Polityce “Aion Bank S.A.”
- Z Administratorem można kontaktować się:
- listownie (Dobra 40, 00-344 Warszawa),
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem privacy@aion.be
- Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem poczty elektronicznej: privacy@aion.be lub w formie pisemnej na adres Administratora.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celach:
- Przeprowadzenia Promocji
- wypełniania obowiązków ciążących na Administratorze, wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO*,
- realizacji prawnie uzasadnionego interesu przez Administratora, jakim jest ochrona przed roszczeniami lub dochodzenie roszczeń, w szczególności w zakresie roszczeń wynikających z nabytych wierzytelności– podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO*,
- realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, jakim jest prowadzenie marketingu bezpośredniego – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO*,
- realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, jakim są wewnętrzne cele administracyjne Administratora, dla których Pani/Pana dane osobowe mogą być przesyłane pomiędzy spółkami powiązanymi z Administratorem (grupa przedsiębiorstw, do której należy Administrator) – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO*.
- Odbiorcami przetwarzanych danych osobowych będą:
- podwykonawcy Administratora (na podstawie umowy powierzenia) np. podmioty świadczące usługi wsparcia i utrzymania IT, usługi księgowe, usługi archiwizacji i zarządzania dokumentacją, doradztwo prawne, usługi audytu,
- podmioty uprawnione do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, takie jak np. policja, prokuratura, sąd, Urząd Skarbowy, instytucje upoważnione do gromadzenia, przetwarzania i udostępniania informacji stanowiących tajemnicę bankową w zakresie, w jakim informacje te są potrzebne w związku z wykonywaniem czynności bankowych, w szczególności niezbędnych do oceny i monitoringu zdolności kredytowej konsumenta,
- podmioty powiązane z Administratorem, wchodzące w skład grupy przedsiębiorstw, do której należy Administrator, w zakresie, w jakim dane osobowe są przetwarzane dla wewnętrznych celów administracyjnych tej grupy przedsiębiorstw.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat od dnia wygaśnięcia wierzytelności. Okres 6 lat wynika z obowiązku przechowywania dokumentacji na podstawie ustawy rachunkowości, a także w związku z koniecznością ochrony Administratora przed roszczeniami lub możliwości dochodzenia roszczeń przez Administratora, w okresie przedawnienia potencjalnych roszczeń.
- Dane osobowe przetwarzane w oparciu o wyrażoną przez Panią/Pana zgodę będą przechowywane do momentu wycofania zgody, nie dłużej jednak niż przez okres 6 miesięcy od dnia rozwiązania umowy z Administratorem.
- Przysługują Pani/Panu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
Aby skorzystać ze swoich praw należy skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych (za pośrednictwem poczty e-mail lub poczty tradycyjnej pisząc na adres korespondencyjny Administratora).
- Podmiotowi danych osobowych przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).
- Podanie danych osobowych, które wymagają Pani/Pana zgody jest dobrowolne, lecz konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości realizacji Promocji.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane przez Administratora mogą być przekazywane do państwa trzeciego znajdującego się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym („EOG”). W takim przypadku przekazanie danych będzie następowało w sposób zapewniający poziom bezpieczeństwa Pani/Pana danych osobowych nie niższy niż zagwarantowany na podstawie przepisów obowiązujących w krajach należących do EOG, w tym na podstawie RODO*. Może Pani/Pan uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państw trzecich kontaktując się z Administratorem w sposób wskazany w pkt 2.
- Przetwarzanie danych nie obejmuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (także jako „RODO”)
POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
- Udział w Promocji jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Jeżeli Uczestnik Promocji chce zgłosić problem, powinien zapoznać się z odpowiednimi instrukcjami dostępnymi w Aplikacji lub z Sekcją FAQ na stronie internetowej Banku: www.aion.eu/pl. Customer Happiness Center zawsze będzie starać się znaleźć odpowiednie rozwiązanie w rozsądnych ramach czasowych.
- Reklamację można zgłosić:
- emailem na adres: complaint@aion.be
- telefonicznie na nr tel. +48225234654
- osobiście w Aion Bank S.A. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, ul. Dobra 40, 00-344 Warszawa lub pocztą na ten sam adres.
Odpowiedzi na reklamacje udzielane będą, na żądanie Uczestnika Promocji, na jego adres e-mail lub pocztą (w razie braku możliwości wysłania odpowiedzi na e-mail).
Reklamacje będą rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, w terminie nieprzekraczającym trzydzieści (30) dni od dnia ich otrzymania. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach gdy rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi we wskazanym terminie nie będzie możliwe, Bank poinformuje składającego reklamację przed upływem tego terminu o nowym terminie rozpatrzenia Reklamacji i udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym niż sześćdziesiąt (60) dni od dnia otrzymania reklamacji oraz o przyczynach opóźnienia i okolicznościach, które wymagają ustalenia dla rozpatrzenia sprawy. Odpowiedzi i rozpatrzenie reklamacji będą przesyłane na adres e-mail podany podczas procesu nawiązania relacji z Bankiem lub na wniosek Uczestnika Promocji w inny uzgodniony z Uczestnikiem Promocji sposób.
Jeżeli Uczestnik Promocji uzna, że Customer Happiness Center nie znalazło odpowiedniego rozwiązania jego problemu, będzie mógł rozpocząć oficjalną procedurę odwoławczą. Odwołanie należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres complaint@aion.be lub zgłosić:
- telefonicznie na nr tel. +48225234654,
- osobiście w Aion Bank S.A. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, ul. Dobra 40, 00-344 Warszawa lub pocztą na ten sam adres.
Uczestnik Promocji może zwrócić się z prośbą o pomoc w sprawie objętej reklamacją do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta. Jeżeli będzie niezadowolony ze sposobu rozpatrzenia reklamacji, uprawniony jest do zwrócenia się w sprawie sporu dotyczącego relacji z Bankiem: a) do Arbitra Bankowego – w trybie pozasądowego postępowania w celu rozwiązania sporu. Przedmiotem postępowania przed Arbitrem Bankowym mogą być wyłącznie spory w zakresie roszczeń pieniężnych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przez Bank czynności bankowych lub innych, których warto przedmiotu sporu nie jest wyższa niż kwota dwanaście tysięcy (12.000) PLN (szczegółowe informacje o Bankowym Arbitrażu Konsumenckim dostępne są, w rejestrze podmiotów uprawnionych prowadzonym przez Prezesa UOKiK oraz na stronie internetowej www.zbp.pl); b) do Rzecznika Finansowego – w trybie skargowym lub pozasądowego postępowania w celu rozwiązywania sporu (szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej www.rf.gov.pl).
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny.
- Wszelkie spory wynikające z niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Uczestnika Promocji.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 17.11.2021 r.