REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ
„Wilczki Rodowita”
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
Organizatorem akcji promocyjnej pod nazwą „Wilczki Rodowita”, w ramach której, na zasadach i warunkach szczegółowo określonych w niniejszym regulaminie, uczestnicy zbierają Punkty (zgodnie z definicją w §10 ust. 3) w oparciu o zgłoszone i zachowane Dowody Zakupu Produktów (zgodnie z definicjami powyższych terminów odpowiednio w: §9 pkt 1 i w §7), w celu późniejszej wymiany wymaganej ilości Punktów na dostępną nagrodę (zwanej dalej „Akcją”), jest firma Peter Wild & Partners Łukasiak, Jackowska-Ziemba sp. k. z siedzibą ul. Batalionu Platerówek 3, 03-308 Warszawa, numer KRS 0000411814, zwana dalej „Organizatorem”. Akcja stanowi sprzedaż premiową. Akcja jest organizowana na zlecenie Rodowita z Roztocza Sp. z o.o., z siedzibą pod adresem Grabnik 100, 22-440 Krasnobród.
Akcja rozpoczyna się w dniu 5 lipca 2021 r. i trwa do wyczerpania nagród opisanych w §14 poniżej, jednak nie dłużej niż do dnia 17 października 2021 r. (okres ten zwany jest dalej „Okresem Sprzedaży Promocyjnej”).
Akcja organizowana jest na obszarze całej Polski, na podstawie niniejszego regulaminu, zwanego dalej „Regulaminem”.
Regulamin Akcji jest dostępny, przez cały okres trwania Akcji, w siedzibie Organizatora oraz na specjalnie przygotowanej stronie internetowej pod adresem - www.wilczki-rodowita.pl.
Przystąpienie do Akcji jest równoznaczne z zaznajomieniem się przez uczestnika z Regulaminem.
Uczestnictwo w Akcji jest dobrowolne.
Sprzedażą promocyjną objęte są wyłącznie naturalne wody mineralne pod nazwą „Rodowita z Roztocza” (zwane dalej łącznie „Produktami” a każda osobno „Produktem”) nabywane na terenie Polski w Okresie Sprzedaży Promocyjnej.
- WARUNKI UDZIAŁU W AKCJI
W Akcji mogą uczestniczyć wyłącznie osoby fizyczne mające ukończone 18 lat, mające adres zamieszkania na terenie Polski, nabywające Produkty Promocyjne jako konsumenci w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.
W Akcji mogą wziąć udział uczestnicy, którzy spełnili łącznie następujące warunki:
- W Okresie Sprzedaży Promocyjnej dokonają jednorazowego lub wielokrotnego zakupu Produktów (zwany jest dalej „Zakupem Promocyjnym”). Każdy Zakup Promocyjny musi być udokumentowany dowodem zakupu (każdy dowód dokumentujący Zakup Promocyjny przynajmniej jednego Produktu będzie zwany dalej „Dowodem Zakupu”) tj. paragonem fiskalnym albo fakturą VAT wystawioną na osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej (tj. bez NIP nabywcy).
- W Okresie Sprzedaży Promocyjnej przystąpią do Akcji rejestrując się na stronie wilczki-rodowita.pl (dalej „Rejestracja”) zgodnie z poniższymi wymogami. Podczas Rejestracji należy:
- podać adres poczty elektronicznej,
- ustawić hasło umożliwiające logowanie się do indywidualnego profilu uczestnika (dalej „Konto”),
- podać numer jednego Dowodu Zakupu (paragonu fiskalnego lub faktury VAT wystawionej na osobę fizyczną nieprowadzącej działalności gospodarczej) Produktów, liczbę zakupionych Produktów znajdujących się na podanym Dowodzie Zakupu,
- załączyć czytelny skan lub fotografię tego Dowodu Zakupu (plik nie może mieć więcej niż 5MB),
- złożyć następujące, wymagane oświadczenia / zgody:
- Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję regulamin Akcji „Wilczki Rodowita”,
- Oświadczam, że jestem osobą fizyczną mającą ukończone 18 lat,
- Wyrażam zgodę na otrzymywanie na adres e-mail, który został wskazany
w Rejestracji wiadomości w celu: powiadomienia o ilości Punktów zgromadzonych na Koncie, powiadomienia o wygranej i weryfikacji prawa do nagrody oraz wiadomości mail w ramach postępowania wyjaśniającego, o którym mowa w § 12 ust. 3 Regulaminu,
- dokonać prawidłowej weryfikacji poprzez stosowany przez Organizatora mechanizm zabezpieczający reCAPTCHA – „NIE JESTEM ROBOTEM” celem, którego jest dopuszczenie do przesłania danych wypełnionych tylko przez człowieka (oznacza to konieczność wykonania zadania, w tym wypadku zaznaczenia pola kontrolnego - checkbox).
- W przypadku jeżeli na podstawie Dowodu Zakupu zgłoszonego w trakcie Rejestracji nie zgromadzono Punktów w liczbie wymaganej dla danej nagrody - w Okresie Sprzedaży Promocyjnej, po zalogowaniu się na Konto, dołączą do Konta kolejne Dowody Zakupu w celu zgromadzenia wymaganej ilości Punktów. Dołączenie kolejnych Dowodów Zakupu do Konta odbywa się po zalogowaniu na Konto. Logowania dokonuje się przy pomocy loginu, którym jest podany podczas Rejestracji adres poczty elektronicznej i ustawionego przez uczestnika podczas Rejestracji hasła. Dołączenia do Konta każdego następnego Dowodu Zakupu, uczestnik zobowiązany jest dokonać odpowiednio do wymogów opisanych w niniejszym Regulaminie.
- Zachowają wszystkie zgłoszone Dowody Zakupu Produktów (tj. przedstawione podczas Rejestracji i w terminach późniejszych – zgodnie z ust. 3 powyżej), dalej zwane łącznie „Zgłoszeniem”.
- W Okresie Sprzedaży Promocyjnej dokonają wyboru nagrody zgodnie z opisem zawartym w 14 ust. 1 i ust. 2.
- Uczestnik po dokonaniu prawidłowej Rejestracji, otrzyma informację na stronie, że została ona przyjęta.
- Każdy numer Dowodu Zakupu można objąć Zgłoszeniem tylko raz. W przypadku próby ponownego Zgłoszenia do Akcji tego samego Dowodu Zakupu, w Akcji bierze udział tylko Dowód Zakupu Zgłoszony za pierwszym razem.
- Uczestnik za każdy zakupiony Produkt potwierdzony na Zgłoszonym Dowodzie Zakupu otrzymuje 1 punkt (dalej „Punkt”). Punkty sumują się na podstawie wszystkich Zgłoszonych w czasie trwania Akcji Dowodów Zakupu (przykładowo: w przypadku gdy na jednym Dowodzie Zakupu znajdują się dwie 6-cio butelkowe zgrzewki Produktu, a na kolejnym 3 butelki Produktu, to uczestnik otrzymuje w sumie 15 Punktów). Ilość zgromadzonych Punktów uczestnik może sprawdzić po zalogowaniu się do swojego Konta.
- W przypadku zwrotu Produktu, za który zostały przyznane Punkty, związanego ze zwrotem zapłaty, Punkty przyznane za zakup podlegają anulowaniu i nie mogą być wymienione na nagrody.
- Uczestnik Akcji, poprzez fakt przystąpienia do Akcji, wyraża zgodę na otrzymywanie na adres e-mail, który został podany podczas Rejestracji, wiadomości w celu: powiadomienia o liczbie Punktów zgromadzonych na Koncie, powiadomienia o wygranej i weryfikacji prawa do nagrody oraz wiadomości e-mail w ramach postępowania wyjaśniającego, o którym mowa w § 12 3. Każdy uczestnik Akcji zobowiązany jest do regularnego sprawdzania, czy wiadomość e-mail od Organizatora Akcji nie trafiła do skrzynki mailowej uczestnika zawierającej wiadomości zakwalifikowane jako „wiadomości śmieci” / „spam”.
- Dowód Zakupu na potrzeby niniejszej Akcji musi być oryginalny, czytelny i prawdziwy tzn. wystawiony przez sklep, którego nazwa i adres znajdują się na Dowodzie Zakupu
i który nie jest sfałszowany.
- Dowód Zakupu ma dotyczyć Zakupu Promocyjnego.
- Dowodem zakupu na potrzeby niniejszej Akcji nie jest w szczególności jego: - kserokopia, - kopia notarialnie poświadczona, - wtórnik, - odpis, - duplikat.
- Na liście zakupów na Dowodzie Zakupu musi znajdować się słowo lub skrót pozwalające stwierdzić, iż zakup dotyczył Produktów, bądź też na Dowodzie Zakupu widnieje inne oznaczenie pozwalające jednoznacznie stwierdzić, iż zakup dotyczy Produktów. Jeśli z treści Dowodu Zakupu nie wynikają jasno powyższe warunki, uczestnik zobowiązany jest potwierdzić to w sklepie poprzez otrzymanie stosownego oświadczenia osoby reprezentującej sklep, zawierającego
w szczególności czytelne: dane sklepu (pełna nazwa, adres, nr NIP a w przypadku spółki również nr KRS), jednoznaczne potwierdzenie dokonania Zakupu Promocyjnego w Okresie Sprzedaży Promocyjnej oraz czytelny podpis osoby reprezentującej sklep wraz z ewentualną podstawą reprezentacji, jeżeli nie wynika ona z rejestru przedsiębiorców KRS lub CEiDG).
- Data zakupu widniejąca na Dowodzie Zakupu nie może być (i) wcześniejsza niż 5 lipca 2021 i (ii) późniejsza niż 17 października 2021.
- Dowody Zakupu o nieprawidłowej treści tj. sprzecznej z opisem podanym w 9 ust. 2, lub potwierdzające nabycie Produktu poza Okresem Sprzedaży Promocyjnej lub Zgłoszone poza Okresem Sprzedaży Promocyjnej nie będą brały udziału w Akcji i będą usuwane przez Organizatora, a ewentualnie naliczone z nich Punkty będą odejmowane.
- Niedopuszczalne jest stosowanie przez uczestników systemów technicznych oraz organizacyjnych, zwiększających prawdopodobieństwo wygranej. Uczestnik, który stosuje takie systemy lub w nich uczestniczy, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego przez Organizatora zostanie wykluczony z Akcji.
- Zakazane jest generowanie tzw. ”sztucznego ruchu”, korzystanie w ramach Akcji z urządzeń, które automatycznie wysyłają zgłoszenia oraz wykorzystywanie innych sposobów wysyłania zgłoszeń odmiennych niż osobiste wysłanie ich (wyklucza to możliwość korzystania
z modemów GSM podłączonych do komputera). Organizator, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszeń przesłanych za pomocą zakazanych w Akcji urządzeń/sposobów i wykluczenia z Akcji promocyjnej uczestnika dokonującego takiego naruszenia.
- Podczas przebiegu Akcji Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czy uczestnik spełnia warunki określone w niniejszym Regulaminie. W tym celu może żądać od uczestnika złożenia określonych oświadczeń, podania określonych danych bądź doręczenia oryginałów Dowodów Zakupu zgłoszonych przez uczestnika lub innych potwierdzeń. Po wystosowaniu prośby
o wyjaśnienie przesłanej w wiadomości elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu, uczestnik ma siedem dni na udzielenie odpowiedzi i odesłanie jej w formie wskazanej przez Organizatora. Organizator może wystąpić z prośbą o wyjaśnienie do dnia 30 listopada 2021 r. Niespełnienie warunków wynikających z niniejszego Regulaminu po przeprowadzeniu przez Organizatora postępowania wyjaśniającego, może spowodować wykluczenie danego uczestnika z Akcji.
- Organizator zastrzega sobie możliwość weryfikacji Dowodu Zakupu bezpośrednio w sklepie,
z którego pochodzi zgłoszony Dowód Zakupu.
Każdy uczestnik ma, do czasu zakończenia Akcji i odbioru nagrody, obowiązek przechowywania wszystkich Dowodów Zakupu Produktów Zgłoszonych w Akcji.
III. NAGRODY I WYKORZYSTANIE PUNKTÓW
- Uczestnik może wykorzystać zgromadzone Punkty na wymianę, bez konieczności dodatkowej zapłaty, na nagrody w następujący sposób:
- 48 Punktów – wymiana na maskotkę Tata Wilk,
- 48 Punktów – wymiana na maskotkę Mama Wilk,
- 48 Punktów – wymiana na maskotkę Synek Wilk,
- 48 Punktów – wymiana na maskotkę Córka Wilk.
- W celu wykorzystania zebranych Punktów w sposób, o którym mowa w 14 ust. 1 powyżej Uczestnik musi w czasie trwania Akcji:
- zalogować się na Koncie;
- wybrać jedną z maskotek: Tata Wilk, Mama Wilk, Synek Wilk lub Córka Wilk (łącznie „Wilczki”), na którą chce wymienić Punkty (wyboru można dokonać pod warunkiem, że dana maskotka jest dostępna);
- wypełnić dane do wysyłki nagrody takie jak: imię, nazwisko, adres do wysyłki na terenie Polski, numer telefonu;
- potwierdzić proces wymiany punktów na nagrodę poprzez naciśnięcie pola z napisem „ZAMÓW WILCZKA”
- Powiadomienie o wynikach i weryfikacja prawa do nagrody:
Laureaci są o tym fakcie powiadamiani pocztą elektroniczną za pomocą wysłanej przez Organizatora wiadomości na adres e-mail podany w Rejestracji. Organizator wysyła wiadomość w przeciągu 45 (czterdziestu pięciu) dni roboczych po każdym zatwierdzeniu procesu wymiany Punktów na nagrody. Nagroda zostanie wysłana przez Organizatora nie wcześniej niż po zatwierdzeniu procesu wymiany Punktów na nagrody.
- Laureat jest traktowany jako powiadomiony o wynikach w dniu wysłania wiadomości informującej o nagrodzie zgodnie z §14 ust. 3.
- Jeżeli w procesie weryfikacji Dowodów Zakupu przez Organizatora okaże się, że liczba zakupionych Produktów zadeklarowanych podczas Zgłoszenia Dowodów Zakupu jest mniejsza niż 48 lub liczba Punktów jest niewystarczająca do odbioru nagrody, nagroda nie zostaje wydana, o czym uczestnik zostanie powiadomiony poprzez wiadomość mail. Ilość zweryfikowanych Punktów zostaje w takim przypadku na Koncie uczestnika, a Punkty błędnie naliczone zostają usunięte.
- Podczas procesu wymiany Punktów na nagrody Uczestnik może wymienić wielokrotność zebranych 48 Punktów na dowolnego Wilczka (o ile będzie on dostępny) .
- Organizator zastrzega, że liczba każdego rodzaju Wilczków w Akcji jest ograniczona, a pozostała liczba danego typu Wilczka jest widoczna na indywidualnym Koncie uczestnika. Łączna liczba Wilczków przeznaczonych na nagrody wynosi 20.000 (dwadzieścia tysięcy) sztuk, po 5.000 (pięć tysięcy) sztuk z typu Tata Wilk i Mama Wilk oraz 4.500 (cztery tysiące pięćset) sztuk z typu Synek Wilk, 5.500 (pięć tysięcy pięćset) sztuk z typu Córka Wilk wymienionych w ust. 1 powyżej.
- Punkty (w tym niezrealizowane w związku z wyczerpaniem Wilczków) nie mogą być wymieniane na gotówkę lub inne świadczenia.
- Punkty nie mogą być przekazane innemu uczestnikowi Akcji.
- Wymiana Punktów na nagrodę powoduje obniżenie salda Punktowego przypisanego do Konta.
- Wydanie nagród następuje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zgodnie
z obowiązującymi przepisami podatkowymi.
- Nagrody są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Nagrody są wydawane najpóźniej do dnia 4 listopada 2021 r.
- W przypadku nieobecności uczestnika pod wskazanym adresem, podczas próby dostarczenia przez listonosza Poczty Polskiej nagrody, nagroda pozostaje przekazana na wskazany w awizo punkt Poczty Polskiej. Nieodebranie (w tym brak jej podjęcia z placówki pocztowej) nagrody uznaje się za rezygnację z nagrody. Nagroda pozostaje w dyspozycji Organizatora.
- Uczestnicy, którzy wymienili Punkty na nagrody nie mogą przenieść prawa do nagrody na osoby trzecie. Nie przysługuje im również prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości nagrody ani otrzymania ekwiwalentu pieniężnego. Nagrody nie podlegają wymianie na jakiekolwiek inne nagrody rzeczowe.
- Organizator odpowiada za wady fizyczne lub prawne Wilczków na zasadach ogólnych określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 i 2320.) Dla uniknięcia wątpliwości precyzuje się, że Organizator nie udziela żadnych dalej idących gwarancji w odniesieniu do każdego rodzaju Wilczków.
- Każdy z uczestników może w dowolnym momencie zrezygnować z uczestnictwa w Akcji. Rezygnacja z uczestnictwa skutkuje usunięciem Konta uczestnika.
- POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
Reklamacje mogą być zgłaszane przez uczestników Akcji na piśmie najpóźniej do 17 stycznia 2022 r. O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data nadania przesyłki (w przypadku wysyłki za pomocą Poczty Polskiej S.A.) lub data wpłynięcia wiadomości email na skrzynkę mailową Organizatora: kontakt@wilczki-rodowita.pl
Reklamacje rozpatruje Komisja. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje zgłoszone w (i) formie pisemnej (listem poleconym) na adres Organizatora z dopiskiem „Reklamacja” (dopisek nie jest obowiązkowy) albo (ii) na adres e-mail: kontakt@wilczki-rodowita.pl
Rozpatrywanie reklamacji nie wymagających uzupełnienia trwa do 30 dni od dnia wpłynięcia reklamacji, włączając w to wysłanie zawiadomienia uczestnika o wyniku reklamacji. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa uczestnika do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
W przypadku konieczności uzupełnienia reklamacji przez zgłaszającego o dane, bez których nie można jej wyjaśnić, Organizator niezwłocznie, nie później niż przed upływem 14 dni od dnia jej zgłoszenia, powiadomi o tym osobę składającą reklamację. W takim wypadku termin, o którym mowa w §17 liczony jest od dnia złożenia uzupełnionej reklamacji.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („Ogólne rozporządzenie o ochronie danych”, Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016 str.1, dalej „RODO”), informujemy, że administratorami danych osobowych uczestników niniejszej Akcji są:
- Rodowita z Roztocza Sp. z o.o., z siedzibą pod adresem Grabnik 100, 22-440 Krasnobród, na rzecz której organizowana jest niniejsza Akcja (tel. 22 166 166 0; e-mail: rodowita@rodowita.pl)
- Organizator Akcji, tj. Peter Wild & Partners sp. k. Dane kontaktowe ww. administratora e-mail: kontakt@wilczki-rodowita.pl
- Administrator danych osobowych – Rodowita z Roztocza Sp. z o.o informuje, że:
- a) [CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA] będzie przetwarzał dane osobowe uczestników Akcji wskazane w niniejszym Regulaminie w celu wykonania umowy zawartej w trybie akceptacji regulaminu (na podstawie art.6 ust. 1 lit. b RODO), a także w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami uczestników i rozpatrywania skarg w procesie reklamacyjnym tj. w prawnie uzasadnionym interesie realizowanym przez administratora danych osobowych (na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO), w zakresie niezbędnym do weryfikacji tożsamości uczestnika, tj. imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz adresu zamieszkania a także przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego,
- b) [ODBIORCY DANYCH] udostępnia dane osobowe Organizatorowi Akcji w celu jej prawidłowego przeprowadzenia. Może je także przekazać innym podmiotom w celach związanym z Akcją, tj. podmiotom świadczącym usługi serwisowe oraz wsparcia technicznego dla aplikacji, systemów informatycznych i/lub serwisu www, w których gromadzone są dane osobowe uczestników, a także podmiotom obsługującym Administratora danych osobowych pod względem prawnym,
- c) [CHARAKTER PRZEKAZANIA DANYCH PRZEZ UCZESTNIKA] podanie danych osobowych przez uczestnika jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w Akcji. Konsekwencją braku podania danych osobowych jest brak możliwości wzięcia udziału
w Akcji.
- d) [PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE UCZESTNIKOWI] uczestnikowi przysługuje:
− prawo dostępu do podanych danych osobowych,
− prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania podanych danych osobowych,
− prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania podanych danych osobowych oświadczenia o powyższym uczestnik może złożyć na adres e-mail: rodowita@rodowita.pl
− prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do ochrony danych osobowych, w sytuacji gdy uczestnik uzna, że jego dane osobowe są przetwarzane z naruszeniem przepisów. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony danych Osobowych z siedzibą w Warszawie,
- e) [OKRES PRZETWARZANIA] dane osobowe uczestników będą przetwarzane przez czas trwania Akcji, oraz po jej zakończeniu będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa podatkowego oraz do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń uczestników, które są związane z Akcją, tj. maksymalnie przez 5 lat;
- f) [PRZEKAZYWANIE DANYCH DO PAŃSTW TRZECICH ORAZ ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI] dane osobowe uczestników Akcji nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy oraz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (w tym profilowaniu).
- g) wszelkie pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz skargi i wnioski w tym zakresie powinny być kierowane na adres e-mail: rodowita@rodowita.pl
- Administrator danych osobowych – Peter Wild & Partners sp. k. informuje, że:
- a) [CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA] będzie przetwarzał dane osobowe uczestników Akcji wskazane w niniejszym Regulaminie w celu wykonania umowy zawartej w trybie akceptacji regulaminu (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami uczestników oraz w celu prowadzenia ewentualnego postępowania reklamacyjnego tj. w prawnie uzasadnionym interesie realizowanym przez administratora danych osobowych (na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO), w zakresie niezbędnym do weryfikacji tożsamości uczestnika, tj. imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz adresu zamieszkania a także rozpatrzenia złożonej reklamacji,
- b) [ODBIORCY DANYCH] Organizator Akcji może przekazać dane osobowe uczestników Akcji innym podmiotom w celach związanym z Akcją, tj. podmiotom świadczącym usługi serwisowe oraz wsparcia technicznego dla aplikacji, systemów informatycznych i/lub serwisu www, w których gromadzone są dane osobowe uczestników, Poczcie Polskiej w celu wysłania uczestnikowi Akcji nagrody, a także podmiotom obsługującym Administratora danych osobowych pod względem prawnym,
- c) [CHARAKTER PRZEKAZANIA DANYCH PRZEZ UCZESTNIKA] podanie danych osobowych przez uczestnika jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w Akcji. Konsekwencją braku podania danych osobowych jest brak możliwości wzięcia udziału
w Akcji.
- d) [PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE UCZESTNIKOWI] uczestnikowi przysługuje:
− prawo dostępu do podanych danych osobowych,
− prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania podanych danych osobowych,
− prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania podanych danych osobowych oświadczenia o powyższym uczestnik może złożyć na adres e-mail: kontakt@wilczki-rodowita.pl
− prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do ochrony danych osobowych, w sytuacji gdy uczestnik uzna, że jego dane osobowe są przetwarzane z naruszeniem przepisów. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony danych Osobowych z siedzibą w Warszawie,
- e) [OKRES PRZETWARZANIA] dane osobowe uczestników Akcji będą przetwarzane przez czas trwania Akcji, oraz po jej zakończeniu będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa podatkowego oraz do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń uczestników, które są związane z Akcją, tj. maksymalnie przez 5 lat;
- f) [PRZEKAZYWANIE DANYCH DO PAŃSTW TRZECICH ORAZ ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI] dane osobowe uczestników Akcji nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy oraz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (w tym profilowaniu),
- g) wszelkie pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz skargi i wnioski w tym zakresie powinny być kierowane na adres e-mail: konkurs@peterwild.pl