Regulamin promocji „DARMOWA DOSTAWA”
1. Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Promocji „Darmowa Dostawa”.
2. Promocja „Darmowa Dostawa”, zwana dalej „Promocją” organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez firmę Frisco S.A. z siedzibą w Warszawie, 03-840, ul. Grochowska 306/308, NIP 1132847981, Regon 145819360, BDO: 000109941 zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym
w Warszawie; XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem w rejestrze 0000401344, zwaną dalej „Frisco” lub „Organizator”.
3. Promocja będzie trwała od dnia 17.02.2025 r. od godziny 00:01 do 31.03.2025 r. do godziny 23:59.
4. Promocja organizowana jest w Sklepie Internetowym Frisco pod adresem: frisco.pl i jego subdomenach.
5. Promocja obejmuje wszystkich użytkowników, z wyłączeniem użytkowników wskazanych w pkt. 6, którzy dokonają zakupów (tj. złożą zamówienie) w sklepie internetowym Frisco.pl, z dostawą realizowaną przez Frisco Vany, przy czym zakupy winny obejmować minimum jeden produkt oznaczony poniższym symbolem w okresie trwania Promocji.
6. Promocja nie obejmuje:
- Klientów biznesowych, tj. zamówień składanych za pośrednictwem kont Frisco dla Biznesu;
- Klientów, których zamówienia realizowane są przez firmę kurierską DPD – promocja dotyczy wyłącznie dostaw realizowanych za pośrednictwem Frisco Vanów;
7. Zamówienie, w którym spełnione zostaną kryteria określone w pkt. 5 i 6 powyżej, koszty dostawy zostaną obniżone do 0 zł (z uwzględnieniem pkt. 8 poniżej), jako efekt spełnienia warunków określonych w pkt. 5 i 6.
8. Skorzystanie z darmowej dostawy będzie możliwe wyłącznie przy zamówieniu, o wartości minimum 190 zł.
9. Uczestnik uprawniony jest do złożenia reklamacji, co do niezgodności Promocji z niniejszym Regulaminem Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres: Sklep internetowy Frisco.pl, ul. Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa z dopiskiem na kopercie „Darmowa Dostawa” lub wysłane na adres e-mail: bok@frisco.pl.
10. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi o jej rozstrzygnięciu. Pisemna reklamacja Uczestnika powinna zawierać imię i nazwisko, dokładny adres oraz podpis Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji. O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie.
11. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się Regulamin Serwisu oraz obowiązujące przepisy prawa. Regulamin Promocji dostępny jest na stronie internetowej www.frisco.pl.