Zamówienie możesz samodzielnie zmienić poprzez jego edycję. Opcja ta jest dostępna jedynie w określonym czasie:
Każdorazowo po złożeniu zamówienia system wyświetli informację o dostępnym czasie na jego edycję. Dodatkowo taka informacja będzie również dostępna w mailu z potwierdzeniem zakupu oraz na Twoim koncie w zakładce "zamówienia".
Po rozpoczęciu edycji wyświetli się koszyk z produktami, który możesz dowolnie modyfikować. Jeżeli chcesz dodać artykuły przejdź do "kategorii" sklepu lub wpisz nazwę danego towaru w wyszukiwarce:
Po wprowadzeniu zmian celem ich zapisania wybierz opcję "zatwierdź edycję". System wyświetli wszystkie zmiany, jakie zaszły. Jeżeli się na nie zgadzasz, kliknij "akceptuj zmiany":
W przypadku płatności online system przekieruje do opłacenia powstałej różnicy.
Jeżeli nie zgadzasz się na modyfikację, możesz anulować edycję zamówienia poprzez przycisk "anuluj zmiany".
Jeżeli edycja nie zostanie zaakceptowana, wówczas żadne zmiany nie zostaną wprowadzone.
Po każdej zatwierdzonej edycji otrzymasz dodatkowe potwierdzenie drogą mailową.