W przypadku owoców i warzyw, możliwa jest sytuacja, w której wybrany przez Ciebie produkt z danego kraju pochodzenia nie będzie już dostępny w momencie realizacji zamówienia. Ma na to wpływ m.in. sezonowość produktów czy czynniki zewnętrzne, których często nie jesteśmy w stanie przewidzieć przed rozpoczęciem procesu realizacji złożonego przez Ciebie zamówienia.
Zawsze dokładamy najwyższej staranności, aby klient otrzymał kompletne zamówienie w jak najkrótszym terminie. Wiemy również, że dla wielu naszych klientów kraj pochodzenia niektórych produktów może nie odgrywać istotnej roli przy składaniu zamówienia. Z tego względu wprowadziliśmy możliwość dokonania wyboru w tym zakresie. W procesie składania zamówienia znajdziesz specjalny checkbox, za pomocą którego możesz nas poinformować, że chcesz, abyśmy w przypadku niedostępności produktu pochodzącego z kraju wskazanego na karcie produktu w chwili składania zamówienia, zastąpili go takim samym produktem pochodzącym z innego kraju. Będzie to pełnowartościowy produkt o takich samych właściwościach i przeznaczeniu, lecz pochodzący z innego kraju. Wybór takiej opcji nie będzie się wiązać z jakimikolwiek dodatkowymi kosztami lub zmianą ceny.
Przykład: w chwili składania zamówienia cytryny były oznaczone jako pochodzące z Hiszpanii, a dostarczone cytryny, które były dostępne w dniu dostawy, pochodzą z Włoch.
Jeżeli nie chcesz, abyśmy dostarczyli Ci produkt z innego kraju pochodzenia, wystarczy, że nie zaznaczysz checkboxa w procesie składania zamówienia. W takim przypadku, w sytuacji niedostępności produktu z danego kraju pochodzenia realizacja zamówienia w zakresie tego produktu może nie być możliwa. Jeżeli opłaciłeś już zakupy, odpowiednia kwota zostanie Ci niezwłocznie zwrócona wedle Twojego wyboru: na Twoje saldo Frisco.pl na poczet przyszłych zamówień lub na rachunek płatniczy, z którego dokonałeś płatności / w sposób odpowiadający dokonanej przez Ciebie płatności Ze szczegółowymi zasadami dot. zwrotów możesz zapoznać się tutaj: [https://www.frisco.pl/stn,pomoc/page,topic/id,212704429]
Twój wybór będzie domyślnie zapamiętany dla kolejnych zamówień, jednak w każdym czasie możesz go w prosty sposób zmienić w trakcie składania nowego zamówienia.
Satysfakcja naszych klientów jest dla nas najważniejsza. Jeśli z jakiegokolwiek powodu będziesz niezadowolony z otrzymanych produktów, poinformuj nas o tym. Szczegółowe informacje dotyczące procesu składania i rozpatrywania reklamacji we Frisco, znajdziesz tutaj.