1. Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w akcji „Friscontowe ceny – strefa dyskontowych cen na frisco.pl.” (dalej jako „Akcja”).
2. Akcja organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez firmę Frisco S.A. z siedzibą w Warszawie, 03-840, ul. Grochowska 306/308, NIP 1132847981, Regon 145819360, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Warszawie; XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem w rejestrze 0000401344, zwaną dalej „Frisco”.
3. Akcja będzie trwała od dnia 25.04.2023 r. od godziny 8:00 do odwołania.
4. Akcja organizowana jest w Sklepie Internetowym Frisco pod adresem: frisco.pl i jego subdomenach.
5. W ramach Akcji szereg produktów z oferty Frisco (swobodnie wybranych przez Frisco w danym czasie) dostępnych będzie w obniżonych cenach regularnych. Produkty te będą wyodrębnione na stronie w specjalnej sekcji pod adresem: https://www.frisco.pl/stn,akcja-friscont/n,friscont
6. Produkty, o których mowa w ust. 5 powyżej, będą wybierane przez Frisco wedle swobodnego uznania Frisco. Oznacza to, w szczególności, że Frisco może w każdym czasie zmieniać produkty objęte Akcją (tj., dodawać nowe produkty do Akcji lub usuwać produkty z Akcji).
7. Frisco zastrzega sobie możliwość limitowania sprzedaży dla Klienta. Oznacza to, że Frisco może wprowadzić ograniczenia dotyczące liczby produktów objętych Akcją, jakie nabyć może jeden Klient. O ewentualnych limitach Klient informowany jest każdorazowo podczas składania zamówienia.
8. Klient, który w tym samym dniu nabędzie w jednym ze stacjonarnych sklepów dyskontowych ten sam Produkt, ale w niższej cenie, otrzyma od Frisco – na zasadach szczegółowo określonych w ust. 9 i ust. 10 poniżej – zwrot różnicy w cenie („Gwarancja Zwrotu Różnicy w Cenie na Zakupy we Frisco”).
9. Klient (z wyłączeniem Klientów, o których mowa w lit. j) poniżej, tj., przedsiębiorców) uzyska prawo do skorzystania z Gwarancji Zwrotu Różnicy w Cenie na Zakupy we Frisco w razie łącznego spełnienia następujących warunków:
a) Klient nabędzie Produkt objęty Akcją;
b) W tym samym dniu, w którym Klient otrzyma zamówienie oraz dokument sprzedaży na Produkt objęty Akcją kupi ten sam Produkt w niższej cenie (z uwzględnieniem lit. h) poniżej) w stacjonarnym sklepie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej należącym do jednej z następujących sieci: Biedronka, Lidl, Netto, Aldi); Dla uniknięcia wątpliwości „ten sam Produkt” oznacza produkt tego samego producenta, takiego samego rodzaju dostępny na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w sklepie stacjonarnym, posiadający identyczne oznaczenia producenta, numer katalogowy (EAN, ISBN), w tym samym rozmiarze, kolorze, pojemności/wadze, opakowaniu oraz o takich samych właściwościach jak Produkt objęty Akcją; z Akcji wyłączone są produkty świeże, tj., świeże warzywa, owoce, mięso, wędliny, ryby, owoce morza i pieczywo oznaczone na stronie frisco.pl jako „FRISCO FRESH” lub „FRISCO FISH”.
c) Klient prześle (zgodnie z ust. 10 poniżej) dowód zakupu potwierdzający nabycie Produktu zgodnie z lit. b) powyżej; dowód zakupu spełniać musi wymogi określone w ust. 10 poniżej;
d) Klient, który spełni warunki wskazane w lit. a) – c) powyżej otrzyma od Frisco (wyłącznie w formie wskazanej w lit. e) poniżej) zwrot różnicy w cenie Produktu (tj., różnicy, o jaką cena Produktu zapłacona przez Klienta na rzecz Frisco była wyższa od ceny tego Produktu zapłaconej przez Klienta w jednym ze sklepów wskazanych w lit. b) powyżej;
e) Zwrot następuje w ten sposób, że Klient otrzyma przypisany do swojego konta na frisco.pl voucher rabatowy na kolejne zakupy o wartości różnicy w cenie Produktu. Zwrot dokonywany jest w odniesieniu do tylu Produktów, ile Klient rzeczywiście nabył we Frisco;
Przykład 1:
Klient nabył 3 Produkty od Frisco, a w sklepie dyskontowym nabył 2 tożsame Produkty – Klient otrzyma zwrot w odniesieniu do 3 sztuk Produktów.
Przykład 2:
Klient nabył 3 Produkty od Frisco, a w sklepie dyskontowym nabył 5 tożsamych Produktów – Klient otrzyma zwrot w odniesieniu do 3 sztuk Produktów.
f) Dla uniknięcia wątpliwości, zwrot różnicy dokonywany jest wyłącznie w sposób opisany powyżej. Frisco nie wypłaca Klientom kwot objętych opisaną wyżej gwarancją.
g) Termin wykorzystania vouchera to 1 miesiąc od daty jego wygenerowania. Voucher będzie się łączył z innymi promocjami i voucherami dostępnymi dla Klienta w sklepie. Szczegółowe warunki wykorzystania voucherów określone są w Regulaminie dostępnym na stronie: https://www.frisco.pl/regulamin/27-12-2022?lang=pl.
h) Jeśli Klient dokona zwrotu Produktu nabytego od Frisco z przyczyn innych niż reklamacje tego Produktu, wówczas nie przysługują mu uprawnienia wskazane w niniejszym ust. 9. Jeśli Klient zrealizował już swoje uprawnienie, a następnie dokonał zwrotu, wówczas Frisco może anulować voucher Klienta, o którym mowa w lit. e) powyżej;
i) Klient nie może skorzystać z uprawnień, o których mowa w niniejszym ust. 9, w razie skorzystania przy zakupie identycznych produktów z usług lub narzędzi obniżających cenę (np., karty podarunkowe, programy lojalnościowe, monety, kupony, kody zniżkowe, vouchery, zakup w zestawie), a także w przypadku, gdy produkt nabyty w jednym z wymienionych sklepów stacjonarnych był w tym dniu objęty akcją promocyjną krótkoterminową(obniżenie ceny produktu na okres nie przekraczający 3 dni) lub wyprzedażą obejmującą produkty np. z krótkim terminem przydatności do spożycia czy likwidacją danego asortymentu.
j) Z możliwości skorzystania z uprawnień, o których mowa w ust. 9, nie mogą skorzystać Klienci dokonujący zakupu jako podmioty gospodarcze w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
10. Dowód zakupu, o którym mowa w ust. 9 lit. c) powyżej:
a) Obejmuje paragon albo fakturę VAT (wystawioną na Klienta zgłaszającego fakturę) oraz zdjęcie zakupionego produktu z widocznym kodem EAN (kodem kreskowym)
b( Powinien wskazywać cenę produktu wyrażoną w złotych polskich oraz datę dokonania zakupu;
c) Powinien być przesłany Frisco w następujący sposób: zdjęcie lub skan przesłany drogą mailową na adres email: bok@frisco.pl
d) Powinien zostać przesłany Frisco nie później, niż w terminie 2 dni od daty wystawienia faktury za danej zamówienie przez Frisco.pl
e) Nie może być uszkodzony, zniszczony, nosić śladów ingerencji w jego treść. W razie wątpliwości co do autentyczności lub integralności dowodu zakupu Frisco ma prawo odmówić Klientowi prawa do skorzystania z uprawnień wskazanych w ust. 9 powyżej.
11. Akcja nie łączy się z innymi promocjami (z uwzględnieniem ust. 9 lit g) powyżej).
12. Akcja nie obejmuje produktów alkoholowych i mleka początkowego.
13. Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji, co do niezgodności Akcji z niniejszym Regulaminem Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres: Sklep internetowy Frisco.pl, ul. Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa z dopiskiem na kopercie „Friscontowe ceny – strefa dyskontowych cen na Frisco.pl” lub wysłane na adres e-mail: bok@frisco.pl.
14. Frisco rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi Klienta o jej rozstrzygnięciu. Pisemna reklamacja Klienta powinna zawierać imię i nazwisko, dokładny adres oraz podpis Klienta, jak również dokładny opis i powód reklamacji. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie.
15. Akcja obowiązuje tylko dla dostaw VAN.
16. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się Regulamin Serwisu oraz obowiązujące przepisy prawa.
17, Administratorem danych osobowych jest FRISCO S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych, w tym o celach ich przetwarzania oraz prawach przysługujących na mocy RODO, znajdują się w Polityce Prywatności. https://www.frisco.pl/stn,privacy.
18. Regulamin Akcji dostępny jest na stronie internetowej www.frisco.pl.